جشنواره رسانه ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد به ششمین ایستگاه خود رسیده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ 09 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسئول سازمان بسیج رسانه استان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به ششمین جشنواره رسانه ای این استان، ۱۵ دی سال جاری ماه اعلام شده است.

 

سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی افزود: مراسم رونمایی از پوستر ششمین دوره این جشنواره بهار امسال با حضور فرمانده سپاه فتح، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، جمعی از مسئولین دیگر و با شرکت اصحاب رسانه شهر یاسوج برگزار شد و اختتامیه آن هم در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

رضایی بیان کرد: این جشنواره در قالب های گزارش خبری، گزارش تحقیقی، مصاحبه، یادداشت، تیتر، اینفوگرافی و موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: خبرنگاران باید آثار خود را بر اساس محورهای مشخص شده ارسال کنند که شامل جهاد تبیین، مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، اتحاد و همدلی در استان، دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقدامات جهادی و مردمی و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

 

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط آفرینی ، پیوند رسانه و صنعت، خانواده، جامعه و فرزند آوری، پیشرفت و توسعه استان و همچنین موضوع شعار سال(تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ) از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

رضایی ادامه داد: اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در این جشنواره باید متن آثار مکتوب خود را به همراه لینک انتشار در یکی از رسانه های دارای مجوز استان یا صفحات مجازی معتبر، مشخصات و تلفن صاحب اثر را در قالب یک فایل PDF به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی گفت: خبرنگاران برای ارسال آثاری مانند عکس ، کلیپ و اینفوگراف نیز می بایست فایل باکیفیت را به همراه یک فایل PDF که لینک انتشار آن اثر در رسانه های دارای مجوز استان یا صفحات معتبر در فضای مجازی و همچنین مشخصات صاحب اثر در آن باشد را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

رضایی بیان کرد: نحوه ارسال آثار اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه به صورت مجازی می باشد و خبرنگاران می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۳۱۴۳۸۸۳۲ در ایتا و روبیکا ارسال نمایند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در با اشاره به این که در هر بخش از سه برگزیده تجلیل می شود، اضافه کرد: آثار منتخبین هر بخش به بخش کشوری جشنواره راه می یابد که مراسم تجلیل از منتخبین کشوری هم در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار