مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:
کد خبر: ۱۰۸۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ 10 December 2022

تابناک گیلان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به میزبانی استان از چهار شهید گمنام گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون شهدا و ایثارگران هستیم.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان، حسن حبیبی بعداز ظهر شنبه در نشست هماهنگی میزبانی شهدای گمنام در خمام با اشاره وجود مبارک ۱۳۳ شهید گمنام در این استان، اظهار کرد: بارگاه مقدس شهدای گمنام در همه جای گیلان به یک قطب فرهنگی و مذهبی تبدیل شده است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن علیه نظام اسلامی افزود: دشمن به جد دنبال ضربه زدن به نظام از طریق نقاط فرهنگی و مذهبی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد مختلف بیان کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به یمن فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.حبیبی، شهدا را تندیس‌های زنده غیرت، عزت و اقتدار نظامی اسلامی برشمرد و اضافه کرد: امنیت، آرامش و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جان فشانی‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به تشییع پیکر شهدا از ابتدای انقلاب تاکنون، افزود: شکوه و عظمت مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور نشانه وحدت، اتحاد و همدلی و پایبندی مردم به نظام و شهدا است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از میزبانی چهار شهید گمنام در این استان خبر داد و اضافه کرد: گیلان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، میزبان ۴ شهید گمنام در شهرستان‌های رودبار، خمام و فومن خواهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار