نشست استاندار گیلان با فرمانداران
کد خبر: ۱۰۸۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ 12 December 2022

ایجاد فضای تحولی برای خدمت بی منت به مردم گیلانایجاد فضای تحولی برای خدمت بی منت به مردم گیلان

استاندار گیلان در نشست با فرمانداران، بر اهمیت گره گشایی میدانی مشکلات و خدمت خالصانه به مردم تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در نشست با فرمانداران شهرستان‌های گیلان ، گفت : تلاش شبانه روزی مدیران برای گره گشایی میدانی مشکلات و خدمت خالصانه موجب افزایش اعتماد مردم به نظام ، تقویت سرمایه اجتماعی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی افزود: باید فضای تحولی خدمت بی منت ، با رویکرد جهادی و انقلابی دولت در همه شهرستان‌های گیلان برای مردم مشهود و ملموس باشد.

استاندار گیلان گفت : کارآمدی نظام اداری نیازمند انگیزه و روحیه تحولی ، جهادی و انقلابی است و با این روحیه و هم افزایی بین مسئولان ، می‌توان اقدامات بزرگی برای رضایتمندی مردم انجام داد.

 دکتر اسدالله عباسی دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم ، برگزاری میز خدمت و بهره مندی از ظرفیت نخبگان توسط مسئولان را ضروری دانست و تاکید کرد: برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان و نیز سفر‌های شهرستانی ، لازم است مدیران با جدیت اقدام کنند تا مردم آثار و برکات اجرای این مصوبات را مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: دولت مردمی در گیلان بر اساس عدالت‌محوری ، محرومیت زدایی با تفکر بسیجی و مبتنی بر سند آمایش سرزمینی به دنبال پیشرفت متوازن مناطق مختلف استان است.

استاندار گیلان با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای توسعه استان از جمله تکمیل طرح‌های نیمه تمام ، بازگشت واحد‌های نیمه فعال و راکد به چرخه تولید و حمایت از شکوفایی ظرفیت‌ها ، گفت: گیلان از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و با این مزیت‌ها، مشاهده فقر و کمبود در سطح استان قابل قبول نیست.

 

در این نشست هریک از اعضا گزارشی از عملکرد و اقدامات حوزه فعالیتی خود ارایه کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار