از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در جمع دانشجویان در نشستی با عنوان " به وقت دانشجو " دعوت بعمل می آید.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹ 14 December 2022

یکی از اقدامات مورد توجه در حکمرانی و برای کسانی که مسئولیت اجرایی دارند ، حضور میدانی در میان اقشار جامعه است چیزی که به تناسب تغییرات دولت ها و کارگزاران آن ها گاهی با استقبال مواجه می شود و گاهی هم نه ! اما دعوت از طرف جامعه برای حضور مسئولین در جمع خود معمولا وجود داشته و دارد .

یکی از حضورهای مهم مربوط به نشست های دانشجویی است که انتظار از این نشست های مسئولین و دانشجویان ، معمولا انتظار راهگشا بودن است .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج به صورت رسمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را برای حضور در یک نشست دعوت کرده است .

در این دعوت نامه آمده است :

مسئولان با حضور در دانشگاه ها به مطالبات و دغدغه های دانشجویان پاسخ دهند و اگر هم در مسئله ای پاسخ نداشتند از پیشنهاد ها و سخنان دانشجویان برای حل آن مسئله بهره بگیرند امام خامنه ای ( مدظله العالی ) - ۱۴۰۱/۰۲/۶

 با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام ؛ با عنایت به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر حضور مسئولین در دانشگاه و بحث و تبادل نظر و پاسخگویی در جمع دانشجویان؛
از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در جمع دانشجویان در نشستی با عنوان " به وقت دانشجو " دعوت بعمل می آید.

 شایسته است با نظر مساعد نسبت به برنامه ریزی جهت حضور در این نشست ، در اعتلای فضای مطالبه گری تخصصی و گفتمان مسئله محوری بین دانشجویان و مسئولین به جهت رفع موانع پیشرفت و آبادانی استان، سهیم باشید.
پیشاپیش همکاری شما مزید امتنان است.
زمانبندی پیشنهادی :
سه شنبه ۱۴۰۱/۹/۲۹ ساعت ۱۴ ظهر
فرزاد اقدسیان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار