معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح کتابخانه کلاسی با عنوان "یار مهربان" در مدارس ابتدایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 17 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  سیدجمال رحیمی در آئین افتتاحیه این طرح در دبستان شهید علی پور یاسوج، گفت: این طرح در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، کتابداری و کتابخوانی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می‌شود.

 

معاون آموزش ابتدایی این استان افزود: دانش افزایی، آشنایی با شیوه‌های نوین علمی مطالعه، استفاده بهینه از زمان برای کسب معلومات و مشارکت دانش آموزان و خانواده‌ها برای توسعه کتابخانه‌های کلاسی از دیگر اهداف این طرح است.

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی این طرح را دانش آموزان همان کلاس برعهده دارند، بیان کرد: معلمان و دانش آموزان با اهداء کتاب‌ها به کتابخانه کلاس خود و معرفی کتاب‌های مفید به یکدیگر علاوه بر تقویت روحیه مشارکت پذیری موجب گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌شوند.

 

رحیمی ادامه داد: با اجرای این طرح در سایر مدارس استان شاهد گسترش فرهنگ مطالعه دانش آموزان از دوران کودکی و  تقویت روحیه مسئولیت پذیری ومشارکت اجتماعی آنان باشیم.

 

دارا رامشگر مدیر دبستان شاهد شهید علی پور یاسوج هم گفت: هم اکنون ۵۲۱ دانش آموز در قالب ۱۸ کلاس در این دبستان در حال تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار