مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان کرمانشاه با معرفی کشتی‌گیران برتر اوزان مختلف به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 24 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا منصور کیانی دبیر هیات کشتی بااشاره به پایان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان، اظهارکرد: این رقابت ها با شرکت 115 کشتی گیر از شهرستانهای مختلف استان طی سه روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر وزن در پایان این رقابت‌ها مشخص شد، افزود: در وزن 57 کیلوگرم محمدرضا حسینی از کرمانشاه قهرمان و علی امیری از کرمانشاه نایب قهرمان شد. سبحان مرادی از کرمانشاه و محمدشاه ویسی از جوانرود نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات کشتی استان به قهرمانی محمدپارسا بهرامی در وزن 61 کیلوگرم این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در این وزن مسعود رضایی از اسلام آبادغرب نایب قهرمان شد و هادی فتاحی از گیلانغرب و متین زارعی از اسلام آبادغرب نیز سوم شدند.

وی با بیان اینکه در وزن 65 کیلوگرم محمدامین شاهمرادی از هرسین قهرمان و مصطفی یداللهی از کرمانشاه نایب قهرمان شد، افزود: محمدرئوف رضایی از کرمانشاه و علیرضا نمک شناس از اسلام آبادغرب هم مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

کیانی در ادامه به قهرمانی بهزاد بهروزی راد از کرمانشاه در وزن 70 کیلوگرم این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در این وزن علی شرف وندی از کرمانشاه دوم شد و اکومحمد مرادی از جوانرود و امیررضا دارابی از اسلام آبادغرب مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

وی در خصوص وزن 74 کیلوگرم هم گفت: در این وزن حافظ دشتیان از کرمانشاه اول، سامان نجفی از کرمانشاه دوم و آرین مرادی از اسلام آبادغرب و سیدجواد جعفری از بیستون مشترکا سوم شدند.

دبیر هیات کشتی استان در ادامه با بیان اینکه در این رقابت ها مهدی داربام از کرمانشاه قهرمان وزن 79 کیلوگرم شد، اظهار کرد: رضاشکربیگی از هرسین دوم شد و محمدرضا نجفی از کنگاور و محمد پارسا رستمی از گیلانغرب نیز سوم شدند.

وی از از قهرمانی بهمن تیموری در وزن 86 کیلوگرم این رقابت‌ها خبر داد و گفت: عارف هاشمی نسب از هرسین دوم و تیمور برنا از اسلام آبادغرب و آرشام مجیدی از کرمانشاه نیز سوم شدند.

کیانی به قهرمانی ارشک محبی و نایب قهرمانی امیررضا دلیری هر دو از کرمانشاه در وزن 92 کیلوگرم این رقابت ها اشاره کرد و افزود: امیرحسین شفیعی از کرمانشاه و ساسان ملکی از سنقر هم سوم شدند.

وی گفت: در وزن 97 کیلوگرم هم سیدمهدی جعفری از صحنه قهرمان و جوادنظری از اسلام آبادغرب نایب قهرمان شد. فریاد باوندپور از اسلام آبادغرب و علیرضا خرمایی از سنقر هم سوم مشترک شدند.

دبیر هیات کشتی استان محمد مرادی از کرمانشاه را قهرمان سنگین وزن این رقابت ها اعلام کرد و گفت: علی الهیاری از کرمانشاه هم در جایگاه دوم ایستاد و مجتبی ملکی از کنگاور و مهدی غلامی از کرمانشاه نیز در جایگاه سوم مشترک وزن 125 کیلوگرم قرار گرفتند.

وی افزود: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم استان دعوت می شوند تا بهمن ماه در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار