دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد برگزار کرد؛
به همت واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد ۴ نمایش رخت شور، چادر سفید و ایرانمان در مساجد استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ 02 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد ذیل واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با رویکرد اجرای نمایش های عمومی در مساجد ایجاد شده است.
وی افزود: هدف از این کار مردمی سازی تئاتر و جذب و تربیت نیروهای مسجدی با تفکرات مسجدی است تا درعرصه هنر نمایش حضور یابند و با توجه به علاقه خودشان راه خود را در تئاتر حرفه‌ای پیدا کنند.
آیین تصریح کرد: اجرای عمومی نمایش های رخت شور،  نوشته محمد علی دستان و کارگردانی فرخنده ریاحی ؛ چادر سفید نوشته جمیله یوسفی فشکی و کارگردانی صغرا خارا؛ ایرانمان  نوشته و کارگردانی یاسر خالقی ؛ کیف پول نوشته احسان عارف و کارگردانی حمید ویسی با همین رویکرد در مساجد استان بوده است.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان با اشاره به محل برگزاری این نمایش ها تصریح کرد:  این ۴   نمایش از تاریخ ۲۸ آذرماه تا ۴ دی ماه در مساجد امام حسن (ع)، امام رضا (ع)،امام حسین (ع) و مسجد صاحب الزمان(عج) شهر لنده برای مردم اجرای عمومی شد.
آیین اظهار کرد: این نمایش ها قرار است در همایش محرابیان استانی همراه با ۴  اثر دیگر با هم در مساجد شهر لنده و سوق برای عموم مردم اجرا شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار