بمناسبت روز آتش نشانی؛
30 نفر از کارکنان فعال در زمینه‌ی HSE بمناسبت روز آتش نشانی طی نشستی با حضور مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ 03 October 2022

دکتر علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این نشست ضمن تبریک روز آتش نشانی به کارکنان گفت: آموزش و به‌روز بودن امری مهم است که باید همواره در اولویتِ فعالیت‌های اداره ایمنی قرار گیرد. 

دکتر خنیفر افزود: تور بازدید سازمان‌های مردم نهادِ فعال در زمینه‌ی محیط زیست در شرکت لوله سازی اهواز برگزار شود تا از ایده‌های ویژه‌ی این سازمان‌ها برای توسعه‌ی فضای سبز در شرکت لوله سازی اهواز بهره ببریم.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز همچنین یاداور شد: اداره ایمنی لازم است ضمن توجه به شاخص‌های ایمنی و حفاظت از سلامت کارکنان در زمینه توسعه فضای سبز نیز برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد. 

محمدرضا دانیاری، مدیر منابع انسانی و امور رفاهی نیز در این نشست گفت: کارکنان اداره ایمنی ضامن آرامشِ خانواده‌های لوله سازی اهواز هستند و فعالیت این عزیزان ارج اخروی دارد.

دانیاری افزود: ایجاد، حفظ و ارتقاء سطح سلامت سه وظیفه ذاتی اداره ایمنی است اما برایند فعالیت‌های کارکنان این اداره باعث آرامشِ خانواده‌های لوله سازی اهواز می‌شود.

وی همچنین در این دیدار بر سرعت کنترل و شناسایی خطرات نیز تاکید کرد.

وفا کاظمی، رئیس کل اداره HSE نیز در این نشست توضیح داد: در سه ماهه اول سال 1401 حدود 37 درصد کاهش حوادث را نسبت به مدت مشابه پارسال داشتیم. 

کاظمی افزود: کاهش "شدت" و "نرخ" حوادث نیز در سال 1401 نسبت به سال 1400 چشمگیر بوده است و امیدواریم آمار بهتری را در شش ماه دوم سال داشته باشیم. 

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، در این نشست که به مناسبت روز آتش نشانی برگزار شد از 15 نفر از کارکنان برتر و فعال در حوزه HSE-MS از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و 15 نفر از کارکنان اداره HSE تجلیل شد.

به همین مناسبت به افراد زیر لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.
امید حداد، امین رحیمی لرکی، شهرام طاهری، سید علی حسینی، علی مراقی، عبدالزهرا کردانی، محمد حکمت‌زاده، حسین سلامت، رضا حمیداوی‌زاده، هانی شمیری، راضی باطولی، شاپور عبدالحسینی، علی عماری، عبدالرضا عطائی و احمد فراتصه از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و وفا کاظمی، بهزاد زایری، محمد احسانی، علیرضا براتی، حسن عیادزاده باوی، کریم عطیه‌زاده، حسین آزادی، محمدعلی پوریوسفی، مهدی عطیه‌زاده، داریوش پیرمحمدی، محمد میرفتاح، مسعود ساکی، کاظم بعاجی، صالح شعبانپور و محمد عبیداوی از اداره HSE مورد تجلیل قرار گرفتند. 

همچنین دو تندیس به نماینده کارکنان و رئیس آتش نشانی اداره‌ی HSE نیز اهدا شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار