در راستای مبارزه با قاچاق کالا 18 تن چوب جنگلی و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی جمعا به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 12 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندارن در روز چهارشنبه مورخ 21/10/1401 به این شرح است: 
_____________________________
اجرای بیست و یکمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 14 میلیارد و نه میلیون ریالی کالای قاچاق و سرقتی در اجرای مرحله بیست و یکم طرح عملیاتی ظفر در 5 شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی بیست و یکمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 86 تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان های بابل، چالوس، سیمرغ، میاندرودو عباس آباد به اجرا در آمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 36 قاچاقچی و عامل افیونی و 45 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 12 کیلو و 499 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 60 سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی،2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد و 2 میلیون ریال از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.
حسینی به کشف 16 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 43 خودرو و 8 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.
وی همچنین از دستگیری 120 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا 18 تن چوب جنگلی و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی جمعا به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری 6 مخل نظم و امیت عمومی و کشف 43 قبضه قمه و آلات شرارت از این افراد در این عملیات، از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.
_____________________________

سارق اماکن خصوصی با 29 فقره سرقت دربابل دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق اماکن خصوصی با 29 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدزمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع سرقت هاي متعدد از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه حیدرکلا قرار گرفت.
وي، تصريح کرد: ماموران با تلاش شبانه روزي و به کار گيري گشت هاي نامحسوس ، سارق را شناسايي و و پس از هماهنگی های قضائی با دادستان این شهرستان، در اقدامی عملياتي متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 29 فقره سرقت از اماکن خصوصی در محدوده شهر بابل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پايان با تاکید بر رعايت هشدارها و توصيه‌هاي پليس برای پيشگيري از سرقت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.*
_____________________________

پویش مردمی کودکان سایبری در مازندران
رئیس پلیس فتا استان مازندران از اجرای سومین مرحله از طرح پویش مردمی کودکان سایبری با همکاری ادارات دولتی در استان خبر داد.
سرهنگ سامع خورشاد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: با اهدافی چون ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و افزایش حساسیت اجتماعی به وضعیت کودکان، سومین پویش کودکان سایبری در این استان به اجرا در آمد.
وی افزود: به منظور تحقق اهداف پویش، پلیس فتا با تعامل و همکاری رسانه های نوین، از ظرفیت رسانه ای دستگاه های دولتی اعم از استانداری، بسیج رسانه، شهرداری‌ها، صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان نیز بهره خواهد برد.
رئیس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: این پویش به عنوان یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال 1401 با هدف ارتقاء آگاهی های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی،کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک،پیشگیری از آسیب های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان،افزایش سطح توجه جامعه و رسانه ها به موضوع کودکان سایبری،ارتقاءسطح دانش و مهارت مناسب و موثر از فضای مجازی و راهکارهای اثربخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا و همچنین ایجاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی در قالب انتشار محتوا‌های آموزشی در رسانه‌های نوین و خبرگزاری‌های کشور پرداخته خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح از 24 دی ماه آغاز و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت و برای هر روز به یک موضوع مرتبط با کودکان به صورت ویژه پرداخته می شود.
خورشاد با اشاره به فواید اجرای این طرح اضافه کرد: کودکان امروزه با عناوین مختلف در فضای مجازی حضور دارند از جمله آن می توان به کسب مهارت، ارتقاء دانش که می بایست برای بهره برداری بهینه از این فضا و کاهش مخاطرات، شیوه صحیح استفاده از تجهیزات هوشمند و اینترنت در ابتدا به والدین و سپس به فرزندان آموزش داده شود، اشاره کرد.
سرهنگ خورشاد در خاتمه بیان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 096380به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.
_____________________________

عامل انتشار تصاویر خصوصی در گلوگاه دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری فردی به اتهام انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود کلوانی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتشار تصاویر شخصی شان در فضای مجازی کرده اند، بلافاصله و با توجه به اهمیت موضوع، مراتب با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با تلاش کارشناسان پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این فرماندهی با همکاری شکات پرونده، متهم را شناسایی کردند، افزود: در عملیات غافلگیرانه پلیس، متهم در این رابطه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
سرهنگ کلوانی با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه ارتکابی خود با توجه به مستندات موجود اعتراف کرده، گفت: متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه هدف متهماز این اقدام، سوء استفاده از شکات پرونده بود، خاطر نشان کرد: طبق قانون جرائم رایانه ای هر گونه سوء استفاده از اطلاعات شخصی دیگران و انتشار تصاویر آنها جرم محسوب و برابر قانون برخورد خواهد شد.
_____________________________

دستگیری سارق ساختمان نیمه کاره در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق حرفه‌ای ساختمان نیمه کاره با 13 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایي و پس از هماهنگي های قضائی، طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ادامه داد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 13 فقره سرقت ساختمان های درحال ساخت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسین زاده در پایان از شهروندان خواست: برای پيشگيري از سرقت ضمن به توصيه و هشدارهاي پليسي، در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا ترددهاي افراد مشکوک و ناشناس موضوع را سريعاً از طريق سامانه تلفني ١١٠ به پليس اطلاع دهند.
_____________________________

دستبند عدالت بر دستان سارق کابل برق در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيري یک سارق حرفه ای سیم کابل با اعتراف به 18 فقره سرقت، خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم کابل در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با انجام تحقیقات پلیسی، یک سارق را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت سیم کابل نیز اعتراف داشته است.
سرهنگ داداش تبار در پايان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
_____________________________

کشف بیش از 6 کیلو انواع مواد مخدر در میاندورود"
گروه استان ها - مازندران - سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف بیش از 6 کیلو موادمخدر و دستگیری 5 نفر و توقیف دوستگاه خودرو در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام باقری گلوردی در بیان این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندورود با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل در محور ساری به نکا، از دو دستگاه خودروی سواری حین تردد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آنها را متوقف کردند.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری ی4 قاچاقچی مرد و یک قاچاقچی زن در این عملیات خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از خودروهای متهمین، بیش از 6 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و 400گرم شیشه از داخل خودرو ها کشف شد.
سرهنگ شهرام باقری در پایان خاطرنشان کرد: تلفن110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است و شهروندان پلیس را در اجرای هرچه بهتر این ماموریت خطیر یاری رسانند.
_____________________________

دستگیری اراذل و اوباش در ساری
فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار با 5 فقره انواع سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشريح جزئیات اين خبر گفت: عوامل یگان امداد این شهرستان در پی تردد یکدستگاه پراید سواری و مشکوک شدن آن در سطح شهر، بلافاصله مبنی بر تعقیب و مراقبت خودروی مذکور و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار قرار گرفت .
وی افزود: با حضور ماموران، راننده خودروی با رویت پلیس، اقدام به فرار کرد که ماموران با تعقیب و مراقبت و صدور چندین مرتبه دستور توقف و با رعایت قانون بکارگیری سلاح در نهایت وسیله نقلیه متوقف و2 نفر از نامبردگان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
سرهنگ حسن زاده بیان داشت : متهمان دارای چندین مرتبه سابقه سرقت اعم از وسائل داخل خودرو و سرقت اماکن و غیره داشته که طی بازدید و بررسی دقیقی از خودرو با حضور مامورین مقدار تقریبی انواع موادمخدر و چندنوع قبضه سلاح سرد(چاقو) کشف شد .
فرمانده انتظامي شهرستان ساری خاطرنشان کرد: نيروهاي پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کنند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني در پيشگيري از سرقت و غيره هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند./
_____________________________
کشف موادمخدر از سوداگران مرگ در جویبار
فرمانده انتظامی جویبار از کشف 3 کیلوگرم موادمخدر در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خیز، و در راستای طرح کنترل محور مواصلاتی ،در حال گشت زنی پلیس مواد مخدر و مامورین کلانتری به دو نفر غیربومی مشکوک شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار افزود: ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي، مقداری مواد مخدر در زیر لباس جاسازی شده بود، به وزن 3000 گرم حاوی سه بسته موادمخدر از نوع تریاک کشف و 2 سوداگر مرگ دستگیر شد.
سرهنگ جعفری با تأکيد بر همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنيت اجتماعي، استمرار طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان جلب رضايت مندي شهروندان و تحقق احساس امنيت را همواره سرلوحه کار پليس دانست
_____________________________
کشف 4 کیلو تریاک در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 4 کیلو موادمخدر از نوع تریاک در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی اقدامات اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر وکلانتزی 11 شهرستان نکا ، سرنخ هایی از انتقال یک محموله تریاک به شهرستان نکا دست آمد.
وی به تکمیل اطلاعات به دست آمده و بررسی همه جانبه این موضوع توسط ماموران اشاره و افزود: هماهنگی های لازم برای اجرای بازرسی از محل نگهداری و عملیات دستگیری سوداگران مرگ انجام شد.
وی تصریح کرد: سرانجام در بازرسی یکی از منزل های متهم 4کیلو تریاک که به طور ماهرانه ای جاساز شده و قصد توزیع آن را داشت، کشف و در همين خصوص یک متهم نیز دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا به تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و از عموم مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در اجرای هرچه بهتر این ماموریت خطیر یاری رسانند.
_____________________________
کشف موتورسیکلت و خودروی سرقتی کمتر از 24 ساعت در کلاردشت
فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت از کشف یک دستگاه وانت نیسان سرقتی و موتور سیکلت کمتر از 24 ساعت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ مصطفی اکبرنژاد، گفت : در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنيت در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت های انتظامی موفق به کشف خودروی سرقتی کمتر از 24 ساعت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و كشف 5 فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.
سرهنگ اکبرنژاد خاطر نشان كرد؛ در اين طرح از 50 واحد صنفي بازديد شد كه به 25 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمب داده شد.
وي از توقیف 33 خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برابر دستور قضايي مبني بر جلب محكومان كيفري و حقوقي، ماموران موفق به دستگيري 24 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی در این طرح شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار کرد: با هماهنگی قضایی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و موفق به دستگيري 5 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش شدند.
سرهنگ اکبرنژاد در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110به مرکز فوريت هاي پليسي اعلام دارند.
_____________________________
کشف 16فقره سرقت منزل در بابلسر
فرمانده انتظامي بابلسر از دستگیری سارقان منزل با کشف 16 فقره سرقت در سطح آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ سید جعفر افضلی در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وي با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند هویت 3 سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند، افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان نیز از سارقان سابقه دار حرفه ای می باشند.
فرمانده انتظامي بابلسر تصریح کرد: متهمان مذکور در بازجویی‌های پلیس ضمن اعتراف به 16 فقره سرقت منزل و کشف مقادیر زیادی از اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آنها در ادامه بیان داشت: سارقان با معرفی به مرجع قضائي با قرار مناسب روانه زندان شدند.
سرهنگ افضلی در پایان خاطرنشان کرد: پليس تمام توان خود را براي پيشگيري از سرقت ها و امنیت مردم عزیز به كار مي گيرد و از تمام شهروندان درخواست مي كنيم ضمن عمل به هشدارها و توصيه هاي انتظامي، هرگونه مورد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند.
_____________________________
توقیف دو دستگاه خودرو حامل 5 تن چوب قاچاق در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف یک دستگاه خاور و نیسان با کشف 5 تن چوب قاچاق در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی اظهار داشت: مأموران کلانتری 12 خلیل شهر با همکاری ماموران منابع طبیعی دو دستگاه خاورو و نیسان حامل چوب قاچاق را در ایست و بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از داخل خاور و نیسان توقیف شده، 5 تن و 300 کیلو چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز، کشف ، و دو نفر نیز دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: متهمان به همراه خودروهای توقیفی و چوب آلات قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل شدند.
سرهنگ عنایتی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه 110 مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.
_____________________________
دستگیری سارقان خودرو در تعقیب و گریز پلیسی
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری سارقان خودرو و توقیف یک دستگاه خودروی مسروقه تیبا خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر درویشی، گفت: ماموران پاسگاه کجور در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی بودند که به سرنشینان یکدستگاه خودروی سواری تیبا مظنون و با استعلام صورت گرفته از مرکز پیام مشخص می شود که خودروی مورد نظر سرقتی می باشد.
وی از عدم توجه سارقان به اخطار و ایست پلیس، با شلیک به سمت خودرو مسروقه، خودرو متوقف شد، افزود: ماموران به سرعت وارد عمل شده و 3 نفر متهمان را دستگیر کردند.
سرهنگ درویشی ادامه داد: متهمان به جرم انتسابی خود اعتراف كردند و قصد سرقت های دیگر در سطح شهرستان را داشتند که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر به شهروندان توصیه کرد: بر روي خودروي خود ، لوازم ايمني نظير سوئيچ مخفي، قفل سوئيچي، دزدگير، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپيوتر خودرو و ساير وسايلي که از باز کردن درب خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگيري مي‌کنند و يا حداقل آن را به تأخير مي‌اندازند، استفاده کنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله با سامانه تلفن 110 تماس بگيرند.
_____________________________
جانبازان و ايثارگران، آينه ،شهامت و سند ایران اسلامی هستند
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود در دید ار با جانباز70 درصد حبیب الله مرادی، گفت: جانبازان و ایثارگران آینه شهامت و سند ایران اسلامی هستند
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ شهرام باقری گلوردی در ديدار با جانباز سرافراز حبیب الله مرادی با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌هاي بي‌دريغ جانبازان اظهار داشت: جانبازان بهترين هستي خود را در راه انقلاب فدا كردند و آينه هاي جهاد، شهامت وپايداري ملت ايران هستند.
وی با تقدير از روحيه خستگي ناپذير جانبازان ، ايثارگران وآزادگان جنگ تحميلي، افزود: ايثارگري عنايت خداوند به بندگان خاص است و همه ما مديون تلاش ها ، زحمات وجان فشاني شما و خانواده هاي شما عزيزان هستيم.
سرپرست انتظامي شهرستان میاندورود، معيارهاي شناخت جانبازان را تبیین فداکاری و روحیه پولادین آن ها دانست و بیان کرد: در حقیقت، جانبازان نماد اصلی بسیجی بودن و بسیجی ماندن هستند؛ آن ها با پشت پازدن به آمال و آرزوهای دنیایی، توانستند افتخارات بزرگی را رقم بزنند و کشور را به جایگاه اصلی خود برسانند.
سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: خدمتي که به جانبازان و خانواده معظم شهدا ارائه مي شود باز هم جبران قطره اي از خودگذشتگي و فداکاري هاي اين بزرگواران نيست و جانبازان هستند كه الگوي صبر و باورهاي اصيل اسلام ديني و انقلابي را همواره به نسل جديد انتقال مي دهند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار