با تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نفت ؛
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی این طرح‌های ورزشی در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 13 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر افزود: این طرح ها شامل چمن و سالن ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون است.

 وی با بیان اینکه ۴ چمن‌ مصنوعی در روستا‌های امیرآباد ، ده برآفتاب،  گلال لوداب و روستای حمیدآباد ساخته می شود اضافه کرد: از محل همین اعتبار، یک سالن ورزشی در روستا‌ی میمند پاتاوه و یک سالن ورزشی دیگر در شهنیز مارگون احداث می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار است این طرح‌ها با نظارت دقیق و‌مستمر اداره کل ورزش و جوانان استان در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: هیچ دلیلی برای تکمیل نکردن این طرح‌ها در مدت زمان پیش بینی شده در قرارداد وجود ندارد و هیچ گونه سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

روشنفکر همچنین از تاخیر در تکمیل برخی طرح‌های عمرانی در حوزه ورزش ابراز نگرانی کرد و گفت: ضروری است دولت برای تسریع در روند اجرایی این طرح‌ها با تزریق اعتبار لازم چاره اندیشی کند، زیرا عمر برخی طرح‌ها بیش از ۱۰ سال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار