رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با اشاره به نقش راهبری و جایگاه خطیر سازمان در حوزه های مختلف گفت: کار و تلاش بانوان در سازمان علاوه بر نقشی که در خانواده دارند قابل تأمل و ستودنی است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 16 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست محمدی طی مراسمی ضمن تبریک  سالروز ولادت الگوی ابرار، مادر عشق، آفتاب هستی بخش عالم، حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز زن و روز مادر از خدمات و تلاش های بانوان شاغل در سازمان قدردانی نمود.

وی به مقام و شخصیت ارزشمند حضرت زهرا (س) به عنوان یگانه الگوی زنان مسلمان اشاره کرد و گفت: تمام ابعاد زندگی این بانوی بزرگوار، سرمشق و الگوی مناسب برای زنان است تا در تربیت، اشتغال و زندگی اجتماعی آنها را معیار خود قرار دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با بیان اینکه بالاترین ضریب تعهد، ظرافت و دقت در کار مربوط به بانوان سازمان می باشد، اظهار داشت: حضور بانوان در عرصه کار و تلاش و بخش های مختلف سازمان مدیریت و برنامه ریزی، با الگوپذیری از حضرت زهرا (س) و با اتکاء به  سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه های ارتقاء مادی و معنوی سازمان را در پی خواهد داشت.

زهره السادات حائری معاون آمار و اطلاعات سازمان نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به نقش محوری زنان در خانواده و اجتماع گفت: حضور کیفی زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… جامعه منجر به افزایش حضور کمی آنان شده لذا می طلبد در برنامه های توسعه، نقش کلیدی بانوان پرررنگ تر دیده شود.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات بانوان شاغل در سازمان تقدیر بعمل آمد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار