رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: ۴۲۶ نفر باید در بیمارستان الغدیر بومهن مشغول به کار باشند که در این راستا تعدادی افراد فعالیت می کنند و ۸۰ پرستار استخدام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 15 January 2023

به گزارش تابناک تهران، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان انصار الغدیر بومهن اظهار کرد: از همت وزیر برای افتتاح تشکر می کنیم، نگاه ویژه آقای منصوری و رئیس جمهور بسیار دلسوزانه است همچنین تیم وزارت بهداشت دکتر کریمی و دکتر رحیمی نقش موثری در احیای این بیمارستان داشتند.

وی گفت: این بیمارستان ۱۲ سال قبل با همت عباس جابر انصاری پایه گذاری شد و در ادامه مسیر در قالب قرارداد صلح مدیریت مالکیت به دانشگاه واگذار شد و این پروسه یک سال و نیم طول کشید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع در ۷ طبقه ساخته شده که در فاز اول ۴ طبقه یهره برداری می شود و ۲۷ هزار مترمربع بخش درمانی است که دارای ۱۶۰ تخت و قابل توسعه به ۲۵۰ تخت است.

زالی ادامه داد: مشکلی که در بهداشت و درمان وجود دارد، تخت ها مورد غفلت است ۵۰ بیمارستان اورژانس، دیالیز، عمل و غیره برای تامین نیروی انسانی اختلاف وجود دارد.

وی با بیان اینکه طبق چارت استاندارد ۴۲۶ نفر باید در الغدیر مشغول باشند، تصریح کرد: تاکنون برای ۱۲۳ نفر مجوز صادر شده و امروز ۱۴۰ نیرو فعال هستند. ۹۶ نفر در آزمون ۲۲ مهر استخدام شدند و ۸۰ پرستار استخدام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افزود: نواقص بیمارستان بعدا تکمیل و افتتاح می شود و برای تامین نیروی تخصصی و پوشش شبانه روزی آن به مچموعه دولت نیازمندیم.

زالی با بیان اینکه منطقه پردیس سه شهر جاجرود، پردیس و بومهن و حتی رودهن را پوشش می دهد، گفت: در پردیس روزانه جمعیت افزایش پیدا می کند و درخواست داریم دولت در تامین نیروهای پایدار تخصصی دست ما را بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار