ستار هدایتخواه در نشست فعالان فرهنگی در گچساران، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اوج بصیرت و تیزبینی هستند و به عنوان دیدبان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی خطرات را از دور تشخیص می‌دهند و هشدار می‌دهند
کد خبر: ۱۰۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 10 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال تغییر باورهای دینی و انقلابی جوانان ایران اسلامی است.

 ستار هدایتخواه در نشست فعالان فرهنگی در گچساران، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اوج بصیرت و تیزبینی هستند و به عنوان دیدبان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی خطرات را از دور تشخیص می‌دهند و هشدار می‌دهند.
وی بیان کرد: آن خطری که در چند سخنرانی اخیر، مقام معظم رهبری در آن با صراحت صحبت کرده‌اند و نسبت به آن هشدار داده‌اند نفوذ دشمن بوده و ایشان فرمودند که دشمن به دنبال نفوذ است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که توافق هسته‌ای یک بهانه بوده و اهداف اصلی دشمن نفوذ است.
هدایتخواه با اشاره به اینکه نفوذ در دو حوزه بوده است، افزود: ما یک نفوذ سخت و یک نفوذ نرم داریم و در نفوذ سخت دشمن به دنبال این بوده که در مراکز نظامی نفوذ کند و رهبری نسبت به این موضوع هشدار داده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه نفوذ نرم خطرناک‌تر از نفوذ سخت است، عنوان کرد: در نفوذ نرم دشمن به دنبال مدیریت افکار عمومی است و می‌خواهد افکار عمومی را در مسیر اهداف خود هدایت کند.
عضو جبهه پایداری تصریح کرد: دشمن در نفوذ نرم با ابزارهای مختلف هم در محاسبات مسئولان ما تغییر ایجاد می‌کند و هم افکار عمومی جامعه ما را در مسیر خود هدایت می‌کند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن در سه حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاست به دنبال نفوذ بوده و بهانه امروز دشمن مذاکره است که می‌گویند با مذاکره بحث هسته‌ای حل شده و با مذاکره دیگر مسائل حل می‌شود.
هدایتخواه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند در مذاکره جای بده و بستان است، خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته‌ای ما امتیازهایی دادیم و قرار است که امتیازهایی بگیریم.
فعال سیاسی و فرهنگی با اشاره به اینکه برخی‌ها در داخل در عرصه سیاسی تلاش می‌کنند تا چهره آمریکا را خوب جلوه دهند، افزود: دشمن در عرصه اقتصادی به دنبال اختلال در مسیر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است.
هدایتخواه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راه و چاره برای ما جهت پیشرفت است، اظهار داشت: دشمن به دنبال ورود تجار غربی به داخل کشور و تشویق مردم به خرید کالاهای خارجی و افزایش واردات و وارد شدن فرهنگ آمریکایی و غربی است.
وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن در آن به دنبال نفوذ بوده، عرصه فرهنگ است، گفت: دشمنان در عرصه فرهنگ به دنبال این بوده که هم افکار عمومی را هدایت کنند و هم با استفاده از رسانه‌ها شک و تردید در مسائل دینی در بین مردم و به ویژه جوانان ایجاد کنند.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس تصریح کرد: تردید در باورها و ارزش‌های دینی و ترویج فساد در خانواده‌ها با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و نرم‌افزارها و شبکه‌های اجتماعی از برنامه‌های دشمن علیه ملت ایران اسلامی است
هدایتخواه با تأکید بر اینکه فعالان فرهنگی باید این دغدغه رهبری را مورد توجه قرار دهند، افزود: متأسفانه ما خیلی در عرصه فرهنگی بی توجه هستیم.
وی با بیان اینکه در عرصه سیاسی باید بصیرت‌افزایی کنیم و زمینه نفوذ دشمن را یادآوری کنیم، افزود: ما باید در برابر دشمنان فرهنگ عاشورایی بایستیم.
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه وحدت و انسجام ملی روز به روز باید بیشتر شود و باید همدل و هم زبان باشیم، گفت: همه ما باید حول محور ولایت جمع شویم.
هدایتخواه با تأکید بر اینکه در عرصه فرهنگ روی دو کار باید تأکید کرد و توجه بیشتری انجام گیرد، اظهار داشت: یکی اینکه سواد رسانه ای مردم باید افزایش یابد و دیگری اینکه باید جهت تحکیم بنیان خانواده تلاش کرد.
وی با تأکید براینکه برای اینکه کار فرهنگی ما اثرگزار باشد باید جبهه فرهنگی تشکیل دهیم، افزود: دشمن به دنبال فساد در خانواده‌ها و رواج دوستی‌های دختر و پسر بوده و ما باید هوشیار باشیم.
هدایتخواه گفت: رهبری می‌گویند من به خاطر مسائل فرهنگی خواب ندارم ولی ما راحت می‌خوابیم.
وی بر انجام کارها و فعالیت‌های فرهنگی توسط فعالان فرهنگی جهت مقابله با برنامه‌ها و طراحی‌های دشمن علیه ملت ایران اسلامی تأکید کرد.
پیش از سخنرانی ستار هدایت خواه ابوالحسن غلامی از جانبازان دوران دفاع مقدس خاطره ای از دوران دفاع مقدس بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار