تابناک هرمزگان- منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس توانست به سبب عملکرد موفق در حوزه‌ی ارتقای بهره‌وری تندیس برنزین نهمین جایزه ملی بهره‌وری را دریافت کند.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ 24 January 2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان// مراسم نهمین جایزه بهره‌وری با حضور رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رییس هیات عامل ایمیدرو، جمعی از مسئولان و مدیران ایمیدرو و سایر شرکت‌های معدنی این سازمان در تهران برگزار شد و منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس براساس استانداردهای اعلامی موفق به دریافت تندیس برنزین این رویداد شد.

شایان ذکر است  جایزه بهره‌وری همه ساله از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدور ) به عنوان الگویی بومی ‌در بخش معدن و صنایع معدنی و با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت‌های زیرمجموعه اهدا می‌شود و برگزار کنندگان سعی بر آن دارند تا با ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای بهره‌وری، ضمن توسعه فرهنگ خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت، اقدام به تقویت بخش‌های قابل بهبود در شرکت‌های تابعه این سازمان کنند.

جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی به‌عنوان اولین جایزه دارای اعتبار از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران از سال ۹۱ تشکیل‌شده و تا کنون ۹ دوره جایزه با موفقیت برگزار شده است .

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار