در پایان این مراسم و طی حکمی از سوی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد محسن عصمتی به عنوان بخشدار جدید زیلایی منصوب و از خدمات امینی بخشدار سابق نیز تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 23 February 2023

آیین مراسم معارفه بخشدار زیلایی برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حسینی خواه مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه بخشدار زیلایی گفت: خدمت به خلق خداوند از اهم واجبات است و انسان می بایست واجبات دینی را انجام دهد.

 وی به بخشدار جدید زیلایی توصیه کرد با توجه به اینکه هدف دولت خدمتگزاری است و باید به صورت عملی و ملموس خدمت به مردم زیلایی در عملکرد او به منصه ی ظهور برسد، چراکه زیلایی و مردمش از خیلی نعمات محروم شدند باید خود را دریابند.

حسینی افزود؛ از رئیس دادگاه عمومی و انقلاب بخش مارگون انتظار می‌رود که همکاری هماهنگی لازم در زمینه خدمت رسانی به مردم بخش زیلایی با مدیریت این بخشداری راعینیت ببخشند.

 مختار اندرخور فرماندار مارگون نیز با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: انتخاب دومین بخشدار زیلایی را به فال نیک گرفته و امیدوارم با توجه به سابقه درخشان و مدیریتی آقای عصمتی بخشدار جدید زیلایی تلاش در جهت برطرف نمودن مشکلات و معضلات اجتماعی مردم زیلایی گام های مهم و اساسی برداشته شود .

وی عنوان کرد؛ با توجه به اینکه مهمان‌نوازی خصلت دیرینه مردم این شهرستان بالاخص مردم زیلایی زبانزد عام و خاص میباشد امید است که مردم این بخش بتوانند حداکثر استفاده از موقعیت پیش آمده را داشته باشند و با همکاری بخشدار جوان و پای کار زیلایی مسیر توسعه و بالندگی زندگی و پیشرفت این بخش را برای آیندگان و فرزندان خود بردارند و به سرانجام برسانند

 علیرضا بهنام رئیس دادگاه عمومی و انقلاب مارگون هم گفت: قوه قضاییه هرجانیاز باشد اولاً در کنار مردم ثانیاً با مسئولین برای خدمت به ولی نعمتان این انقلاب آمادگی دارد و از مسئولین می خواهم که برای رضای خداوند و رضایت خلق در خدمت مردم باشند .

وی با تذکری به مسئولین یادآور شد چنانچه مسئولی بخواهد در حق مردم زجر دیده کوتاهی کند و یا پاسخ منفی بدهد در اعمال قانون و ستاندن حق این مردم کوتاه نخواهد آمد و مسئولین بدانند که قوه قضاییه همیشه همراه و یاور مردم بوده و هست و با مسئول متخلف و کم کار برابر ضوابط و مقررات بر خورد لازم را خواهد نمود.

در پایان این مراسم و طی حکمی از سوی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد محسن عصمتی به عنوان بخشدار جدید زیلایی منصوب و از خدمات امینی بخشدار سابق نیز تجلیل شد.

آیین مراسم معارفه بخشدار زیلایی برگزار شد.آیین مراسم معارفه بخشدار زیلایی برگزار شد.آیین مراسم معارفه بخشدار زیلایی برگزار شد.آیین مراسم معارفه بخشدار زیلایی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار