امام جمعه،فرماندار و بنیاد شهید به مناسبت روز پاسدار و جانباز با پاسداران و جانبازان شهرستان مارگون دیدار و از آنها تجلیل کردند. 
کد خبر: ۱۰۹۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۷ 26 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه شهرستان مارگون در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز  پاسدار و جانباز گفت: به همراه جمعی از مسئولان در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نیابت از رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب خدمت پاسداران و جانبازان عزیز حضور پیدا کردیم. 

حجت الاسلام خواجه پور افزود: سلام رهبر معظم را خدمتتان عرض می‌کنیم و امروز به همین مناسبت خدمت خانواده های جانباز این شهرستان رسیدیم. 

وی خاطرنشان کرد: روزگاری برا دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی و اینکه دین خدا را احیا کنند در یک مسیر مقدس به فرمان ولی فقیه زمان برای دفاع از اسلام و قرآن وارد میدان شدند و امروز از باب تکریم و احترام جانبازان این کار انجام شد.

اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در ادامه افزود:امروزه که این انقلاب در این برهه از زمان به این موقعیت و جایگاه رسیده است به دلیل رشادت های چنین پاسداران و جانبازانی هست که در زمان جنگ دژ مستحکمی بودند برای این نظام و انقلاب. 

وی در ادامه افزود:وظیفه ما مسئولان تبیین و بیان کردن موضوعاتی هست که در زمان جنگ رخ داده تا نسل امروز بداند که این انقلاب به راحتی بوجود نیامده است تا قدر دان این نظام و انقلاب باشند و همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و ما امروز مدیون رشادت ها و جان فشانی های این نهاد مقدس و جانبازان سرافراز هستیم. 

بمناسبت روز پاسدار و جانباز در مارگون صورت گرفت

بمناسبت روز پاسدار و جانباز در مارگون صورت گرفتبمناسبت روز پاسدار و جانباز در مارگون صورت گرفتبمناسبت روز پاسدار و جانباز در مارگون صورت گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار