یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس:
تابناک هرمزگان- سهم شهر بندرعباس در بیش از 6 هزار میلیارد تومان سود خالص شرکت فولاد کاوه طی این دو سال اخیر چیست و چه اقدامی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده اید؟
کد خبر: ۱۰۹۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ 27 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// دبیری نژاد با اشاره به نطق چند هفته قبل خود در خصوص عدم ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع در قبال شهر بندرعباس، گفت: بر اساس صورت های مالی شرکت فولاد کاوه، این شرکت با استفاده از مزیت های خدادادی شهر بندرعباس موفق شده طی سال 1400 مبلغ 2600 میلیارد تومان سود خالص کسب نماید، و طی شش ماهه اول سال جاری نیز 1800 میلیارد سود کسب نموده که پیش بینی می شود این عدد در پایان سال جاری تا 3600 میلیارد تومان افزایش یابد.

وی افزود: من از مدیران این شرکت سوال دارم سهم شهر بندرعباس در بیش از 6 هزار میلیارد تومان سود خالص شما طی این دو سال اخیر چیست و چه اقدامی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده اید؟

دبیری نژاد گفت: نطق چند هفته قبل بنده در خصوص این مطالبه بحق مردم مظلوم بندرعباس هرچند که ثمره ای برای توسعه زیر ساخت های شهر نداشت اما کمترین حسنش روبروی دوربین شبکه سه قرار گرفتن رئیس شورای شهر بندرعباس بعنوان نائب رئیس هیئت همگانی آنهم با هزينه فولاد كاوه بود که هرگز خدای نکرده این موضوع را به مقاصد آتی ایشان مرتبط نمی کنم، اما از شخص ایشان سوال دارم اگر شما بعنوان نماینده مجلس هم انتخاب شدید مسئولیت های اجتماعی یک بنگاه اقتصادی با 6 هزار میلیارد تومان سود خالص را در برگزاری همایش پیاده روی و در اختیار قراردادن آنتن شبکه سه می بینید؟ بازهم می خواهید از تریبون رسمی که مردم با راي اعتماد به شما در اختیارتان گذاشته اند به تعریف و تمجیدهای آبکی از شركتي بپردازید هر بار به بهانه اي از زير بار مسئوليت اجتماعي خود شانه خالي مي كند؟

وی عنوان کرد: زمانی که از مظلومیت هرمزگان سخن می گوییم یعنی آنکه مطالبه ای را که می باید به توسعه زیرساخت های آموزشی و درمانی و ورزشی شهرمان اختصاص دهیم را متأسفانه به مطرح نمودن خودمان اختصاص می دهیم.

دبیری نژاد در پایان خاطرنشان کرد: یکبار دیگر به مدیران شرکت فولاد کاوه تذکر می دهم هرچه سریعتر سهم مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه توسعه زیرساخت های اساسی شهر بندرعباس مشخص نمائيد، شاید بتوانید رئیس شورای شهر را با 44 دستگاه دوچرخه راضی کنید ولی سهم مردم بندرعباس از 6 هزار میلیارد تومان سود خالص شما، کمتر از ساخت مدرسه و درمانگاه و ورزشگاه نیست. و يك عضو شوراي شهر تا تحقق اين مهم دست از سر شما برنخواهد داشت، همچنین از استاندار و نمایندگان مجلس نیز درخواست دارم با استفاده از اهرم های قانونی، سال ها حق تضییع شده مردم بندرعباس را در این خصوص وصول نمایند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار