تابناک هرمزگان- علی اکسیر مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان گفت: هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان 10 اردیبهشت 1402 در بندر عباس برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 06 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: از کلیه اصحاب رسانه استان هرمزگان دعوت می شود در این رویداد شرکت نمایند.وی جهاد تبیین و معرفی خدمات انقلاب اسلامی به صورت صریح و روشن به مردم،ارتقای کیفی نشریات ، فرهنگ سازی و توجه بیش از پیش به مسائل روز جامعه را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد و گفت: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین،فرهنگ سازی جهت اصلاح الگوی مصرف،روایت صحیح واقعیت ها و پیشرفت های متنوع استان هرمزگان در قالب جهاد تبیین،میهن دوستی و انسجام ملی،خلیج فارس،وحدت و همدلی،رویدادهای ماندگار استان،کالابرگ الکترونیک وامید آفرینی از موضوعات مد نظر جشنواره جهت ارسال آثار همکاران رسانه است.

اکسیر گفت :بخش ویژه جشنواره نیز به موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت اختصاص دارد. مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان گفت: اصحاب رسانه می توانند در قالب خبرسر مقاله و یادداشت،مصاحبه،گزارش،عکس خبری،تیتر و چند رسانه ای آثار خود را به پست الکترونیک jarideh.hormozgan@farhangmail.ir یا بصورت مکتوب به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.اکسیر خاطر نشان کرد: ضریب انتشار رسانه ها در انتخاب افراد برگزیده موثر خواهد بود.

وی افزود: جوایز نفر نخست در هر بخش تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال،نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال، و نفر سوم نیز لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال می باشد که در مراسم اختتامیه به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی جایزه بخش ویژه جشنواره را 100 میلیون ریال اعلام کرد.اکسیر گفت: افرادمتقاضی در هر یک از بخش های جشنواره می توانند حداکثر سه اثر ارسال نمایند.اکسیر گفت:آثار ارسالی باید از 15 فروردین 1401 لغایت 15 فروردین 1402 در یکی از رسانه های مکتوب، پایگاه خبری، نمایندگی های رسانه سراسری در استان هرمزگان منتشر شده باشد.

وی گفت:افرادی که آثار آنها با کد و یا نام مستعار منتشر می شود باید به تایید مدیر مسئول رسانه رسیده باشد.اکسیر اضافه کرد:رسانه های لغو مجوز شده، فاقد مجوز، بولتن ها و ویژه نامه های داخلی ادارات امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان گفت:مهلت ثبت نام و ارسال آثارتا 15 فروردین 1402 می باشد و مراسم پایانی نیز 10 اردیبهشت 1402برگزار می شود.

علی اکسیر گفت :استان هرمزگان 64رسانه چاپی، 88 رسانه‌الکترونیک برخط و 25 رسانه الکترونیک غیربرخط دارد که در میان استانهای کشور از لحاظ برخورداری از رسانه های دارای مجوز در رتبه پانزدهم قرار دارد..اکسیر افزود: تا کنون 225نفر عضو خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان می باشند.

انتهای پیام//

برچسب ها: خانه مطبوعات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار