رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از بازدید دوره ای از 100 آموزشگاه در گچساران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ 17 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد دانشی نسب گفت: ارزیابان استانی در دوازدهمین بازید دوره ای در قالب تیم های آموزشی، اداری، پرورشی و مالی از مدارس شهرستان گچساران بازدید به عمل آمده و بیش باز100 آموزشگاه را مورد ارزیابی قرار دادند.
وی با بیان اینکه پس از این بازدیدها در جمع بندی نقاط قوت وضعف نیز منعکس می شود گفت: نظارت بر مدارس طبق شاخصهای آموزشی، پرورشی ، اداری، مالی و حقوقی از قبل تعیین شده به شکل دوره ای و موردی انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه پس از این بازدیدها ، ارزیابان با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه، معاونین و کارشناسان گزارش بازدید خود را ارائه می دهند، گفت: خوشبختانه مدیرکل و معاونین آموزشی که نگاه خاصی به مقوله ارزیابی در آموزش و پرورش به عنوان بازوی مهم نظارتی دارند، در جمع بندی گزارش بازرسان حضور می یابند.
دانشی نسب در پایان گفت: در راستای کیفیت بخشی، عملیات نظارت و بازرسی تخصصی در سطح مدارس با مشارکت همه ارکان موثر در امر آموزش وپرورش به صورت مستمر ادامه پیدا دارد.

انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران در جلسه جمع بندی با تشکر از حضور ارزیابان استانی در این شهرستان گفت: بازدید های نظارتی فرصتی برای تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف جهت ارتقاء سطح کیفی آموزشی و پرورشی مدارس و توانمند سازی مدیران خواهد بود که تمام موارد مطرح شده با جدیت پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار