معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به شکل سرزده از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ 19 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در این بازید سرزده از نزدیک درجریان چگونگی پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی قرارگرفت.

در جریان این بازدید وی ضمن گفتگو با تعدادی از مسافرین نوروزی نظرات آنها را در مورد امکانات رفاهی و تعامل عوامل اجرایی ستاد اسکان جویا شد.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه با حضور در محل اسکان برخی میهمانان و مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان ضمن خیر مقدم با آنها گفتگو کرد.

سبحان نژاد پس از این بازدید میدانی، با تبریک سال نو به همه دست اندرکاران ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تاکید کرد

وی گفت؛ آموزش وپرورش رکن مهم فرهنگ سازی در جامعه است و جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستانها و مناطق باشد.

سبحان نژاد با بیان اینکه آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز در ایام نوروز تلاش می کند خاطرنشان کرد: خوشرویی در برخورد و تکریم میهمانان فرهنگی و گردشگران نوروزی اولویت ستادهای اسکان استان باشد تا مسافران خاطره ای زیبا در سفر به سرزمین چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این بازدید گزارشی از اقدامات ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان ارائه کرد.

ایرج حجتی گفت: پایگاه شبانه روزی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در دبیرستان مصلی نژاد شهر یاسوج به شکل شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: ۷۷ آموزشگاه در سطح شهرستان بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.

گفتنی است در این بازدید روسای ادارات تعاون و رفاه ،بودجه ،امور مالی و روابط عمومی نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
................، باید حتما خیاط لباسش رو عوض کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار