در این مطلب با هتل های لوکس مشهد آشنا می‌شویم . همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۹۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 26 March 2023

آشنایی با هتل های لوکس مشهد

شهر مشهد، یک مقصد مهم گردشگری مذهبی در ایران است و در تمام طول سال مسافران زیادی از شهرهای مختلف ایران و جهان، برای زیارت و سیاحت به این شهر سفر می‌کنند. مسافرانی که برای زیارت و یا گردش به مشهد می‌آیند، سفری خاطره‌انگیز و به یادماندنی را تجربه خواهند کرد. در بین گردشگران، افرادی هستند که علاوه بر اولویت نزدیکی هتل خود به حرم، به لوکس‌بودن هتل نیز بسیار اهمیت می‌دهند. 

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد در نزدیکی حرم مطهر و در خیابان امام رضا، واقع شده‌ است. موقعیت مکانی مناسب هتل باعث شده تا به مراکزخرید اطراف حرم، راه آهن، فرودگاه و جاذبه‌های تاریخی مشهد دسترسی راحتی داشته باشد. این هتل دارای 25 طبقه و 217 واحداقامتی است که بعضی از واحدهای آن با الهام گرفتن از معماری خاص کشورهای مختلف دنیا، طراحی شده‌اند.

هتل الماس 2 با ارائه خدمات و امکانات رفاهی و اقامتی عالی، از هتل های لوکس مشهد است. تنوع واحدهای هتل به‌صورت اتاق‌های رویال و VIP با چشم‌انداز روبه حرم و سوئیت‌های لوکس می‌باشد. اتاق‌های برلیان و سوئیت‌های هانی‌مون فاقد پنجره بوده و دارای نورگیر می‌باشند. اتاق‌های یک تخته هتل نیز دید خوبی به فضای بیرون ندارند زیرا پنجره‌های آن مشجر می‌باشند.

امکانات و خدمات کلی هتل شامل رستوران گردان در طبقه 20 هتل، روف‌گاردن در طبقه 19، کافی‌شاپ، روم سرویس، اینترنت، تاکسی سرویس، کافی نت، سالن ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های همایش و ترانسفر رفت و برگشت می‌باشد. اقامت در هتل الماس 2 تجربه‌ای منحصر به فرد را برای میهمانان رقم می‌زند.

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره درویشی از هتل های لوکس مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده‌ و به‌همین خاطر فاصله بسیار کمی با حرم مطهر امام رضا دارد. هتل درویشی با نمایشگاه بین‌المللی مشهد حدود 18 کیلومتر، با مجتمع زیست‌خاور 4 کیلومتر، با پارک کوسنگی 10 کیلومتر و با سرزمین موج‌های آبی حدود 19 کیلومتر فاصله دارد.

هتل لوکس درویشی در سال 1390 افتتاح شد. این هتل 20 طبقه، تنها هتل آتریوم در شرق کشور است. واحدهای اقامتی هتل در طبقات اول تا شانزدهم قرار دارند. هتل درویشی دارای 800 مترمربع فضای سبز سرپوشیده و روباز می‌باشد که به‌صورت روف‌گاردن به زیبایی طراحی شده است.

امکانات و خدمات کلی هتل درویشی شامل رستوران، کافی‌شاپ، فست فود، سالن صبحانه‌خوری، فروشگاه، پارکینگ، نمازخانه، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، سونای بخار و خشک، جکوزی، ماساژ، زمین بازی، بیلیارد، خدمات ویژه معلولین، روم‌سرویس، پذیرش24 ساعته، تبدیل ارز، سرویس رفت و برگشت به حرم، صرافی، خدمات تور شهری، آتلیه عکاسی، آرایشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش و کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری و... می‌باشد.

آشنایی با هتل های لوکس مشهد

هتل هما 1 مشهد

هتل 5 ستاره هما 1 از هتل‌ های لوکس قدیمی مشهد است که در خیابان احمدآباد واقع شده و فاصله بسیار نزدیکی با ایستگاه مترو دارد. هتل هما 1 در سال 1352 با نام هتل هایت افتتاح شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای چند فاز مختلف ازجمله ساختمان اصلی، آپارتمان و ویلایی می‌باشد.

این هتل در فاز آپارتمانی خود دارای 3 طبقه بوده که فاقد آسانسور است. فاز ویلایی و فاز آپارتمانی هتل حدود 250 متر از ساختمان اصلی هتل فاصله دارند. در مجموع این هتل دارای 135 واحداقامتی لوکس می‌باشد. پیست دوچرخه‌سواری، زمین تنیس و رستوران در محوطه‌ی سرسبز و زیبای هتل قرار گرفته‌اند که از مزیت‌های هتل هما 1 به‌شمار می‌آیند.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، در خیابان شیرازی مشهد واقع شده که تنها 150 متر با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. هتل مدینه الرضا، از هتل های لوکس به نام مشهد است که در سال 1392، به بهره‌برداری رسید. این هتل 18 طبقه دارای 325 واحداقامتی است که در 10 طبقه این هتل واقع شده‌اند. چیدمان و دکوراسیون واحدهای هتل به صورتی خاص و حرفه‌ای طراحی شده‌ که بسیار لوکس و زیبا می‌باشند.

هتل مدینه الرضا به خاطر طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز و همچنین نزدیک بودن به حرم مطهر، یکی از هتل‌های لوکس مشهد است که در تمام طول سال از تعداد بسیار زیادی مسافر و زائر پذیرایی می‌کند. از امکانات و خدمات کلی هتل می‌توان به چندین رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن‌های تشریفات و کنفرانس و مراکز تجاری اشاره کرد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی در سال 1389 در 16 طبقه افتتاح شد و در لیست هتل های لوکس مشهد قرار گرفت. هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله بسیار کمی تا حرم دارد. موقعیت مناسب هتل باعث شده تا دسترسی راحتی به موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه شیخ بهایی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادر، گنبد خشتی، بازار رضا و سایر مراکز خرید داشته باشد.

هتل قصر طلایی با مساحت 5 هزار مترمربع دارای 357 واحداقامتی است که با ارائه امکانات و خدمات عالی، آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به‌صورت پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور و امپریال بوده که دارای امکانات لوکس و مجهز می‌باشند. بخشی از امکانات و خدمات هتل شامل پارکینگ، استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، فضای بازی کودکان، چندین رستوران با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی و... است.

آشنایی با هتل های لوکس مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل 5 ستاره قصر الضیافه از هتل های لوکس منحصر به فرد مشهد است، زیرا تنها هتلی می‌باشد که کاملاً در حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد. این هتل در ضلع شرقی حرم مطهر و در قسمت ورودی صحن هدایت واقع شده‌ است. این هتل دو طبقه دارای 57 واحداقامتی می‌باشد که با امکانات و خدمات مجهز و عالی، افتخار میزبانی از زائران گرامی امام رضا(ع) را دارد.

هتل سی نور مشهد

هتل 5 ستاره سی نور در خیابان 17 شهریور مشهد و در نبش خیابان دانش شرقی واقع شده ‌است. این هتل 5 ستاره به‌دلیل قرار گرفتن در خیابان 17 شهریور به مراکز خرید این خیابان مانند پاساژ کیمیا، آسيا، آسمان و... دسترسی بسیار راحتی دارد. پروژه ساخت هتل سی نور در سال 1383 آغاز شد و در سال 1393 به اتمام رسید تا در زمره هتل های لوکس مشهد قرار گیرد.

از اماکن تاریخی نزدیک به هتل می‌توان گنبد خشتی، بازار رضا، خانه تاریخی داروغه، خانه ملک، خانه تاریخی توکلی و باغ خونی را نام برد که در طول اقامت خود می‌توان به‌راحتی از آنها بازدید کرد. هتل سی نور دارای 2 ساختمان 18 طبقه و 286 واحداقامتی است که در طبقات سوم تا پانزدهم هتل قرار گرفته‌اند.

هتل بزرگ سی نور به خاطر موقعیت مکانی بسیار عالی و فاصله نزدیک با حرم مطهر امام رضا و همچنین داشتن واحدهای اقامتی لوکس با امکانات و خدمات عالی، در بین مسافران و زائران مشهد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در تمام طول سال پذیرای تعداد زیادی زائر و مسافر می‌باشد. هتل 5 ستاره سی نور مشهد با ارائه امکانات و خدماتی بی‌نظیر، اقامتی فوق‌العاده و لذت‌بخشی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

بخشی از امکانات و خدمات هتل سی نور مشهد شامل کافی‌شاپ با ظرفیت پذیرایی از 100 نفر، رستوران روف گاردن با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن همایش و کنفرانس، اتاق جلسات، سالن آمفی تئاتر و... می‌باشد. همچنین تمام واحدهای هتل دارای امکانات فول برد بوده که از امکانات خاص هتل های لوکس مشهد می‌باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار