سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام؛
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام گفت: حجم کنونی آب پشت سدهای چهارگانه این استان با توجه به بارش های زمستان گذشته و فروردین ماه جاری به بیش از ۲۵۵ میلیون متر مکعب رسیده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 05 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ صادق علیمرادی  با اشاره به آخرین وضعیت سدهای چهارگانه استان اظهار داشت: بر اثر بارش‌های خوب روزهای اخیر، سد دویرج دهلران ۱۰۰ درصد پر شد و سرریز کرد که حجم کنونی آن هم اکنون ۲۰۳ میلیون مترمکعب است.

وی افزود: طی سامانه بارشی روزهای گذشته بارش های مناسبی در حوضه آبریز سد دویرج نازل شد که باعث تولید روان آبی به میزان حدود ۳۵ میلیون متر مکعب و سرریز شدن سد مخزنی دویرج گردید.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام با اشاره به حجم کنونی سد ایلام یادآور شد: ظرفیت سد ایلام در تراز نرمال ۶۱ میلیون مترمکعب است که حجم کنونی آن پس از بارش‌های اخیر تا به امروز ۳۶ میلیون متر مکعب رسیده است.

علیمرادی تاکید کرد: حجم سد کنگیر ایوان نیز در تراز نرمال ۱۹ میلیون مترمکعب بوده که تاکنون ۹.۵ میلیون مترمکعب حجم آن پر شده است.

وی در خصوص سد گلال نیز گفت: حجم این سد نیز در تراز نرمال ۱۹ میلیون مترمکعب است که حجم کنونی ان هفت میلیون متر مکعب است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار