ساعتی پس از بیان ماجراب مضروب شدن معاون وزیر صمت توسط دکتر فاطمی امین در مجلس، مسئول قضایی مرتبط با این پرونده آن را توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 30 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، وزیر سابق صمت امروز در جلسه استیضاح خود گفت مدیر شرکتی در پی منافع نامشروع، یکی از معاونان این وزارتخانه را مضروب کرده است. چه کسانی به شعبه 27 جنایی رفته و وساطت کرده‌اند که فرد متخلف آزاد شود؟ این افراد اژد‌های هفت‌سر فساد هستند.

قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای ناحیه 27 جرایم جنایی تهران گفته: «برادران، معاون وزارت صمت در حوادث سال 1401، مورد سوءقصد قرار گرفت و مجروح شد. افراد دخیل در سوءقصد دستگیر شدند و در تحقیقات به فردی رسیدیم که دارای کارخانه و مشکلات اقتصادی است.

آخر کار مشخص شد این فرد متهم است به اینکه دستور حمله به معاون وزیر صمت را داده است. برای متهم قرار قانونی صادر و این فرد پس از مدتی با تامین قرار به‌صورت موقت آزاد شد.

به‌دلیل اینکه انجام این سوءقصد همزمان با اغتشاشات سال گذشته بوده پرونده با حساسیت بالاتری در دادسرا پیگیری شد و اینکه عنوان شود در پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته به هیچ وجه صحت ندارد.

اتفاق رقم‌خورده برای معاون وزارت صمت هیچ ارتباطی با صنعت خودرو ندارد و فعالیت‌های اقتصادی متهم این پرونده هم در این حوزه نبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار