اعتبار اولیه برآورده شده جهت این پروژه ۴۷۰ میلیارد تومان است که جهت تکمیل قریب به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵ 01 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،کورش درخشان زاده فرماندار شهرستان دنا گفت: ۱۲۶ روستا در شهرستان دنا وجود دارد و این شهرستان مرکز گردشگری جنوب کشور است که در روزهای تعطیل مجبوریم برخی ساعات مسیر را ببندیم.

وی افزود: این شهرستان در تمام فصول سال شاهد حضور گردشگران از مناطق مختلف کشور است که در صورت وجود زیرساخت‌ های لازم شاهد رشد و رونق خواهیم بود.

وی افزود: مسیر سی‌سخت به یاسوج به عنوان یکی از مسیرهای اصلی منطقه گردشگری دنا در صورت استاندارد سازی می‌تواند کمک شایانی به توسعه این شهرستان کند.

محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل کلو به عنوان بزرگترین پل کشور محسوب می‌شود و مسیر سی‌سخت به یاسوج دارای دو تونل در حال ساخت می‌باشد.

راستا افزود : در فصل زمستان به دلیل پیچ و خم جاده تردد در مسیر به سختی امکانپذیر است که با اتمام این مسیر شاهد تسهیل تردد خواهیم بود.

وی ادامه داد : اعتبار اولیه برآورده شده جهت این پروژه ۴۷۰ میلیارد تومان است که جهت تکمیل قریب به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

منصوری در حاشیه بازدید از پروژه پل کِلو در شهرستان دنا اظهار داشت: این پروژه به عنوان یک پروژه مهم و بزرگ است و کلنگ‌زنی پروژه کار سختی نیست و باید در فکر تأمین اعتبار و اتمام کار باشیم.

احداث پل کِلو در دنا هم زیبایی می‌آفریند هم به دیدن زیبایی‌های کمک می‌کند

احداث پل کِلو در دنا هم زیبایی می‌آفریند هم به دیدن زیبایی‌های کمک می‌کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار