فرمانده سابق انتظامی ایلام ؛
فرمانده سابق انتظامی ایلام اظهار داشت : ۷۰ درصد زوار با خودروی شخصی به مرز مهران مراجعه کردند، امسال اولین سالی بود که مسیرهای ارتباطی در استان دو طرفه شده بود و در سال جاری بیش از ۴۵ درصد کاهش تصادفات جاده ای در ایام اربعین ثبت شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 11 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت :مدت دو سال و نیم توفیق خدمت در سرزمینی را داشتیم که مجاوران و زائران امام حسین (ع) و عتبات عالیات در آن قدم نهاده و راهی زیارت عتبات می‌شدند.

وی ادامه داد : ۱۴ درصد افزایش کشف سلاح و مهمات قاچاق در استان داشتیم و بیش از ۲۰ درصد رضایت مردم از اقدامات پلیس افزایش یافته است.

سردار القاصی مهر گفت : امسال میزان تصادفات جاده ای در ایام نوروز ۷۵ درصدی کاهش یافت و استان ایلام رتبه برتر کشور را کسب کرد.

وی افزود : سعی و تلاش ما این بوده با حمایت ، همدلی و تعامل همه اقشار مردم و سازمان ها و دستگاه های اجرایی و شورای تامین ماموریت های محوله در راستای تامین نظم و امنیت به بهترین شکل ممکن انجام شود.

فرمانده سابق انتظامی ایلام بیان کرد : همکاران پرتلاش و سربازان ولایت با سرلوحه قرار دادن تدابیر فراجا که برگرفته از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است به درستی اقدامات موثری‌ را در راستای تامین امنیت و نظم و جلب رضایت مردم داشتند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار