به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر برگزاری مانور دادرس پیشرفته (مانور فرضی زلزله) با همکاری نجاتگران و اعضای تیم حمایت روانی جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون برگزار شد
کد خبر: ۱۱۰۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 12 May 2023
برگزاری مانور زلزله در مارگون

به مناسبت هفته هلال احمر ، جهت بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان، مانور زلزله در مدرسه دخترانه الزهرا شهرستان مارگون برگزار شد.

 

حسین یوسفی مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون با ضرورت آموزش دانش آموزان، کارکنان و پرسنل مدارس جهت آمادگی در برابر زلزله و کاهش آسیب های جانی بر اثر بلایای طبیعی، گفت: به مناسبت روز جهانی هلال احمر؛ مانور ایمنی و آمادگی در برابر زلزله شامل: خروج اضطراری و پناهگیری صحیح، نحوه خروج مصدومین از محل آوار و احیاء مصدومین زلزله در مدرسه الزهرا شهرستان مارگون توسط مربیان جمعیت هلال احمر آموزش داده شد. 

 

مدیریت جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات ارائه شده در میان افراد کم برخوردار در مارگون خاطرنشان کرد: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و توجه به این قشر باید در اولویت قرار گیرد.

 

حجه الاسلام والمسلمین خواجه پور ضمن تبریک هفته هلال احمر به این قشر زحمتکش افزود:وجود نیروهای پرتلاش و کار آزموده در این شهرستان قابل تحسین می باشد و اجرای این برنامه ها در جهت بالا بردن سطح معلومات دانش آموزان و مربیان در زمان وقوع حوادث طبیعی بسیار موثر می باشد. 

 

عنایت اله حکیم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیز گفت:اداره آموزش و پرورش شهرستان مارگون از نظیر چنین برنامه هایی در سطح مدارس شهرستان که آمادگی مربیان و دانش آموزان را بالا می برد استقبال نموده و از تلاش های شبانه روزی این نهاد تقدیر و تشکر می کنیم. 

 

برگزاری مانور زلزله در مارگونبرگزاری مانور زلزله در مارگونبرگزاری مانور زلزله در مارگونبرگزاری مانور زلزله در مارگونبرگزاری مانور زلزله در مارگونبرگزاری مانور زلزله در مارگونبرگزاری مانور زلزله در مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار