برنامه‌های حماسه سوم خرداد در شهرستان دنا توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا تشریح شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵ 24 May 2023

 

تشریح برنامه‌های حماسه سوم خرداد در دنانشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با اصحاب رسانه در محل سپاه ناحیه دنا برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ پاسدار عرفانی مقام فرمانده سپاه ناحیه دنا در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهری هستیم  که پس از ۵۸۷روز که در دست رژیم بعث بود با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و دلاوران ایران اسلامی آزاد شد و با تقدیم هزاران شهید رژیم بعثی را از خاک وطن بیرون انداخت.

عرفانی مقام گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر امسال  سپاه ناحیه دنا برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و جهادی را در برنامه خود قرار دارد که در ابتدا برنامه رژه خودرویی  از میدان کوثر به سمت میدان  الله و سپس گلزار شهدا را در شهر سی سخت و پاتاوه و در روستاها هم با هماهنگی پایگاههای بسیج خواهیم داشت.

گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس با حضور راویان دفاع مقدس جهت بازخوانی و یادآوری رشادت های دلاوران و بسیجیان و انتقال به نسل جدید در این هشت سال در محل مسجد جامع امام علی (ع) شهر سی سخت و مصلی نماز جمعه شهر  پاتاوه را خواهیم داشت.

وی گفت: جهت گرامیداشت دهه پر فضیلت کرامت برنامه  فضا سازی تبلیغاتی در کل شهرستان و حوزه ها، توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندن، طبخ غذای نذری،اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم جهت خدمات رسانی، برگزاری جلسات مختلف برای برنامه های فرهنگی، سرکشی از خانواده های معظم  شهدا، جانبازان، ایثارگران و شهدایی که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند،

سرکشی و تجلیل از ۱۲۰خانواده شهید در سطح شهرستان تا قبل از برگزاری کنگره شهدا که تا به امروز  بیش از 20خانواده سرکشی شده است.

وی گفت: برگزاری نشست های  روشنگری و بصیرت افزایی، برگزاری یادواره شهدا در کل شهرستان در همه حوزه ها  که انتظار داریم ادارات نهادها و ارگانها پای کار بیایند تا این یادواره با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

 این فرمانده گفت: اجرای برنامه های خاطره گویی و روایت گویی،  حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری اردوهای علمی و پیاده روی بسیجیان، اکران فیلم سینمایی دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و جشن ها در هر بخش مرکزی و پاتاوه.

وی افزود: با توجه به اینکه چند سال اخیر ویروس کرونا اجازه اعزام بسیجیان به مرقد امام را نمی داد امسال  برای اولین بار استان اعزام ۱۰۰۰ نفر در کل استان که سهم شهرستان  دنا اعزام ۱۰۰ نفر از بسیجیان را به مرقد مطهر امام خمینی خواهیم داشت.

این فرمانده اظهار داشت: اهم برنامه های سپاه ناحیه دنا ۱۵عنوان به صورت کلی و بیش از ۵۰ ریز برنامه را خواهیم داشت که با برنامه ریزی های دقیق اجرا خواهیم کرد.

تشریح برنامه‌های حماسه سوم خرداد در دنا

تشریح برنامه‌های حماسه سوم خرداد در دنا

تشریح برنامه‌های حماسه سوم خرداد در دنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار