امروز در رخی رسانه های استان خبری منتشر شد که حواشی زیادی در پی داشت !
کد خبر: ۱۱۰۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹ 27 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز در رخی رسانه های استان خبری منتشر شد که حواشی زیادی در پی داشت !

همایش پیاده روی با عنوان سالروز فتح خرمشهر با حضور غلامرضا تاجگردون و شمار زیادی از شهروندان برگزار شد.
برخی رسانه های محلی در این خصوص نوشتند : در این آیین که امروز جمعه پنجم خرداد ماه برگزار شد شمار زیادی از شهروندان ساکن شهرستان‌های گچساران و باشت خود را به کوه گل رساندند تا وفاداری خود را به نماینده پیشین خود در مجلس شورای اسلامی نشان ذهند.
طرفداران تاجگردون با اطلاق همه آمدند حضور جمع زیادی از شهروندان را خط و نشانی او برای رقیبان خود اعلام کردند.
برخی رسانه‌های ارتباط جمعی هم این همایش را لشکر کشی تاجگردون به دنا برای فتح انتخابات اسفند ۱۴۰۲ تحلیل کردند.

این موضوع باعث واکنش هایی از طرف مسئولین شد از جمله دادستان دنا که گفت : هرگونه همایش و فراخوان در «کوه‌گل» تنها با هماهنگی دادستانی دنا قابل انجام است.
دادستان دنا در گفتگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت گفت: با توجه به لزوم حفظ نظم و امنیت و با عنایت به اینکه منطقه گردشگری کوه گل منطقه توریستی است و پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافران است.
وی گفت: لذا جهت برگزاری هرگونه همایش یا فراخوانی هم از سوی ادارات دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر باید با هماهنگی دادستانی صورت گیرد و مجوزات لازم اخذ گردد و کسانی که از این قانون پیروی نکنند و اقدام به برگزاری همایش، جشن یا فراخوان به صورت خودسرانه نمایند طبق قانون با آن‌ها برخورد قضایی خواهد شد.
ورود به کوه گل ممنوع شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار از گردشگران خواست با توجه به فراهم نبودن شرایط و زیر ساخت‌ها برای پذیرش میهمان تا اطلاع بعدی این مکان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نکنند.
سیدجواد هاشمی افزود: کوه گل سی سخت در شهرستان دنا در روز‌های تعطیل و پایان هفته میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است، اما این مکان تفریحی از زیر ساخت زیادی برخوردار نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار