زرگر شب گذشته در بخش آی. سی. یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری شده بود و سطح هوشیاری پایینی داشت.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ 28 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، منصور زرگر از خبرنگاران باسابقه خبرگزاری ایرنا در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح روز گذشته (۶ خرداد ۱۴۰۲) بر اثر تصادف با ماشین به شدت آسیب دید و به کما رفت و درگذشت.

زرگر شب گذشته در بخش آی. سی. یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری شده بود و سطح هوشیاری پایینی داشت.

در کمال تاسف باخبر شدیم صبح امروز (۷ خرداد ۱۴۰۲) منصور زرگر به رحمت ایزدی پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری این خبرنگار عزیز فردا دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در آرامستان روستای کریک (جنب امامزاده شاه عسکر (ع) به خاک سپرده می‌شود.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه را به خانواده و جامعه خبری استان تسلیت می گوید. 
روحش شاد و یادش گرامی

مرگ غم انگیز یک خبرنگار در یاسوج

پیام تسلیت سازمان بسیج رسانه استان در پی درگذشت خبرنگار باسابقه کهگیلویه و بویراحمدی


مسئول سازمان سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت خبرنگار باسابقه و متعهد هم استانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در پی درگذشت این خبرنگار سخت کوش، سرگرد پاسدار عباس رضائی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از خبرنگاران بسیجی استان، کانون‌های بسیج رسانه شهر‌های یاسوج، دهدشت و گچساران و هییت اندیشه ورز رسانه با ارسال پیامی درگذشت این فعال رسانه‌ای را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت خبرنگار باسابقه و با اخلاق کهگیلویه و بویراحمد، مرحوم منصور زرگر موجب تالم و تاثر خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان شده است.

این خبرنگار فقید سال‌ها با عشق و علاقه وافر به حرفه خبرنگاری و با وجود برخی مشکلات جسمی نسبت به پوشش خبری برنامه‌های مختلف به ویژه خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج اهتمام می‌ورزید.

مرحوم زرگر، انسانی متعهد، خبرنگاری دلسوز و شوخ طبع بود که سال‌های متمادی در خبرگزاری ایرنا مرکز کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را در راه آگاهی جامعه، بازتاب حضور مردم شریف استان در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پیگیری مطالبات مردمی و تبیین بیانات امامان جمعه شهر یاسوج سپری کرد.

سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر انگیز این خبرنگار محجوب و با اخلاق را به خانواده محترم ایشان و اصحاب فرهیخته رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نماید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
با نهایت تاسف درگذشت یکی منصور زرگر ،،خبرنگار خبرگزاری ایرنا رو به جامعه خبری استان ،خانواده محترم و جمیع منسوبین تسلیت عرض نموده ،برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از ایزد منان خواهان و خواستاریم.روحش شاد و یادشان گرامی و جاودانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار