برگزاری آئین معارفه
پس از چندین ماه بلاتکلیفی اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده امروز و با حکم عین‌الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان حسن مرادی از کارکنان رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی به‌عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 29 May 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،پس از چندین ماه بلاتکلیفی اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده امروز و با حکم عین‌الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان حسن مرادی از کارکنان رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی به‌عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

آیین معارفه حسن مرادی امروز و با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان لنده برگزار شد.

نصرت زاده معاون ورزش و جوانان استان گفت: راه‌اندازی استخر شنای لنده، تأسیسات و مشکلات حوزه ورزش با حمایت ویژه فرماندارلنده و مدیرکل ورزش استان تا حدودی حل شدند و مابقی نیز در حال رفع هستند.

وی افزود:توجه به توسعه ورزش جوانان در جامعه یک مقوله مهم و اساسی است که باید اجرایی شود.

پایان بلاتکلیفی در ورزش و جوانان لنده / دانش : انتظار تحول اساسی داریم

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: در بحث جوانان متأسفانه این مهم از سوی ادارات و نهاد‌های مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای رفع مشکلات حوزه جوانان و بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل‌ها اجرایی شود.

نصرت زاده گفت: تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان بر این مهم است که هیچ نیرویی از بیرون به بدنه وزارت ورزش تزریق نشود.

وی گفت: پروژه‌های ورزشی در لنده نیازمند تأمین تجهیزات هستند که این مهم در کمیته فنی مطرح و ارزیابی شود.

نصرت زاده گفت: مدیر ورزش و جوانان باید پروازی نباشد چرا که باید در بین مردم باشد و با خدمت شبانه‌روزی به جوانان ورزش را نهادینه کند.

پایان بلاتکلیفی در ورزش و جوانان لنده / دانش : انتظار تحول اساسی داریم

فرماندار شهرستان لنده گفت:از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در حمایت از ورزش شهرستان و ساماندهی اداره ورزش پس از چندین ماه بلاتکلیفی با معرفی سرپرست جدید این اداره در لنده تشکر می‌کنم ضمن اینکه انتظار تحول اساسی در حوزه ورزش و جوانان داریم.

دانش گفت:اهمیت مسئله ورزش و جوانان چنان بالا است که هم در سلامت و هم امنیت جامعه بسیار تأثیرگذار است.

فرماندارلنده گفت: سه رکن تحصیل، تذهیب و ورزش ارکان مهم جامعه از منظر مقام معظم رهبری است.

وی افزود: به‌خاطر کمترشدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید به ورزش و سلامت روانی جامعه بسیار توجه شود.

دانش گفت: اداره ورزش و جوانان باید تلاش بیشتری را برای نشاط و تعالی و پویایی جامعه ورزشی ایجاد کند.

پایان بلاتکلیفی در ورزش و جوانان لنده / دانش : انتظار تحول اساسی داریم

فرماندار شهرستان لنده گفت: ورزش و جوانان شهرستان لنده تاکنون هیچ کار ارزشمندی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجرایی ورزش و زیرمجموعه‌های آن صورت نداده است.

وی گفت: برنامه‌های حوزه جوانان را باید پویاتر کرد چرا که جوانان نیازمند توجه ویژه هستند.

دانش گفت: تجهیز و تأمین وسایل و نیازمندی‌های ورزش با کمترین هزینه در طی این چندماهه می‌شد حل کرد؛ ولی متأسفانه مشکلاتی که داشتند نتوانستند این مشکلات را حل کنند که در طی چند ماه گذشته این مشکلات حل شد.

دانش در ادامه گفت: چمن مصنوعی خود اداره ورزش و جوانان لنده نیازمند تعویض است که لازم است نسبت به پیگیری تأمین اعتبار ٢۵ میلیارد ریال اعتبارات نفت از سوی نماینده مجلس اقدام شود.

وی گفت: ورزش همگانی از پایه‌های نشاط اجتماعی است که این مهم باید به‌صورت اصولی و تکمیلی اجرایی شود.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: باید زمینه‌سازی برای حضور ورزشکاران تخصصی برای حضور در میادین ملی فراهم شود و به‌صورت پایلوت کار شود.

وی افزود: زمینه کشف استعداد‌های زیادی در حوزه ورزش باید صورت گیرد.

دانش گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی می‌تواند باعث سرگرمی روزافزون حوزه ورزش شود.

وی افزود: مبانی اخلاقی و دینی در حوزه ورزش باید برای جوانان و نوجوانان تبین و تشریح شود و در این حوزه باید کار‌های ارزشمندی صورت گیرد.

پایان بلاتکلیفی در ورزش و جوانان لنده / دانش : انتظار تحول اساسی داریم

در ادامه نیز حسن مرادی سرپرست اداره ورزش جوانان لنده ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیر کل ورزش و جوانان ، فرماندار لنده و آقایان خوبی معاونت توسعه ورزش و نصرت زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی و همکارانی کلیه همکاران در اداره کل ورزش و جوانان استان به وی گفت: انشا الله بتوانیم تابع اجرای قوانین و مقررات باشیم و در این راه نیازمند حمایت ویژه همه مسئولان هستیم.

وی افزود: بررسی مشکلات و تخصصی‌کردن ورزش و سر و سامان دادن به هیئت های ورزشی از جمله برنامه هایی است که باید انجام دهیم .

مرادی گفت: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی ، شورای ورزش به‌صورت مرتب می‌تواند باعث پویایی و نشاط بیشتر در حوزه ورزش و جوانان شود.

وی افزود: شناسه حقوقی هیئت های ورزشی باید ثبت شوند تا بتوانیم در زمینه اخذ اعتبارات ، توسعه امکانات ورزشی و حسابرسی بیشتر کار‌ها را مدیریت و راهبری کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان لنده تأکید کرد: توجه به استعدادیابی ورزش‌های پایه بسیار مهم است که این مهم در دستور کار است.

وی گفت: در حوزه بانوان می‌توانیم کار‌های خوبی با همکاری امور بانوان فرمانداری اجرایی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار