همزمان به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت:
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: این بنیاد تاکنون در قالب تسهیلات بنگاه محور به ۴۷۰ شرکت تسهیلات پرداخت و از آنها حمایت کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 23 June 2023

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه‌های صاحبان مشاغل

در این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس و در کارخانه تولید نایلون آقای توکلی برگزار شد عارف نوروزی  سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد: از طریق تفاهم با 9 بانک و یک صندوق قرض‌الحسنه (برکت) در سال ۱۴۰۱ موفق شدیم ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال ارائه کنیم و منابعی را نیز خود ستاد اختصاص داد.


وی ادامه داد: یکی از مسائل تسهیلات خرد ضمانت‌ها است و مردم از دشواری‌های ضامن‌های متعدد ناراضی هستند. بخشنامه بانک مرکزی تسهیلات کسب و کارهای خود را با یک ضامن ابلاغ کرده و از بانکها می‌خواهم برای این تسهیلات بیش از یک ضامن درخواست نکنند.


 همچنین محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت  اعلام کرد: کار مطالعاتی و قوی با وزارت جهاد کشاورزی در فالب تفاهم‌نامه‌ای انجام شده است و ان‌شاءالله امسال منابعی که بانک‌ها در اختیار قرار می‌دهند در این زنجیره‌ها به صورت ویژه هزینه خواهد شد. ترکمانه  بیان کرد: نتیجه این تسهیلات و زنجیره ۲۲ هزار طرح اجتماع محور، ۹۴ طرح بنگاه محور و ۷۰ هزار فرصت شغلی تبدیل خواهد شد.

در حاشیه این مراسم رضوان اصغری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان از کارخانه پلاستیک نیلگون که با تسهیلات بنگاه محور بنیاد برکت راه اندازی گردیده بازدید نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار