بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی با حضور باقر ساروخانی، سید مهدی الوانی ( پدر مدیریت دولتی ایران) و اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار و جایزه ویژه پایداری به محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 17 June 2023

بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی با حضور باقر ساروخانی، سید مهدی الوانی ( پدر مدیریت دولتی ایران) و اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد و جایزه ویژه پایداری به محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اهدا گردید.

جوایز ویژه، (NAIPRI) معتبرترین جوایز روابط عمومی ایران هستند که از سال ۱۳۸۰ به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکت‌های مثبت سازمان‌ها و متخصصان فعال روابط عمومی در ایران بنیانگذاری شده است که آثار و پروژه‌های مرتبط با روابط عمومی هر سازمان در ۱۵ بخش و در دو مرحله ارزیابی شده و برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند.

در بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران، شرکت فولاد مبارکه توانست جایزه ویژه پایداری را دریافت کند و از محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی این شرکت با اهدا تندیس و لوح، تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار