رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه ارائه کلیه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد رایگان است گفت: طی سه ماهه ابتدای امسال این نهاد تعداد ۷۶ مورد خدمت حقوقی مشاوره رایگان به مددجویان ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 28 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری با اشاره به اینکه ارائه کلیه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد رایگان است اظهار کرد: طی سه ماهه ابتدای امسال این نهاد تعداد ۷۶ مورد خدمت حقوقی مشاوره رایگان به مددجویان ارائه کرده است.

 

ارائه خدمات و مشاوره حقوقی رایگان به مددجویان بهشهری
 

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس اساسنامه ابلاغی، اقدام به ارایه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد کرده و زمینه‌سازی موثری نیز جهت ارایه این خدمات انجام شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: این نهاد در سه ماهه اول سال تعداد ۲۶ مورد خدمت حقوقی و ۵۰ مشاوره حقوقی رایگان ارائه کرده است.

جباری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو وکیل نیکوکار با کمیته امداد شهرستان همکاری دارند که در طی سال به مددجویان خدمت می‌کنند و این وکلا علاوه بر پاسخگویی به مددجویان، پرونده‌های قضایی آن‌ها را پذیرفته و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنند.

همچنین بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و دادگستری شهرستان بهشهر ارائه خدمات به مددجویان با معرفی وکلای معاضدتی در اولویت قرار گرفته است.

لازم بذکر است: در شهرستان بهشهر ۳۶۴۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار