استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاریخ قطعی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 11 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه زمان حضور و آخرین برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را تشریح کرد.
احمدزاده افزود: استقبال از رئیس جمهور در روز دوشنبه ۲۶ از طریق فرودگاه یاسوج خواهد بود و در روز اول دیدار و حضور در جشن عشایر در شهرستان مارگون، افتتاح و بهره برداری از دو پروژه بزرگ پتروشیمی گچساران و سد چم شیر، دیدار با مردم یاسوج و افتتاح کارخانه قند یاسوج از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز دوم (سه‌شنبه) محور پاتاوه به دهدشت افتتاح می‌شود، سپس رئیس‌جمهور عازم شهرستان بهمئی می‌شود و بعد از افتتاح بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان و اختصاص تجهیزات، در جمع مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور مجددا به مرکز استان برمی‌گردند و در بعدازظهر سه‌شنبه نشست شورای اداری و به صورت همزمان نشست با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برگزار و تولیدکنندگان صحبت می‌کنند، سپس مبادله بین سرمایه‌گذاران دستگاه‌ها و استانداری انحام می‌شود و رسما کلنگ‌زنی پروژه‌های بزرگ انجام می‌شود.

احمدزاده گفت: همزمان پروژه‌های گردشکری و سایر پروژه‌ها افتتاح می‌شود، ضمن اینکه پتروپالایشگاه گچساران با سرمایه‌گذاری ۲.۵میلیارد دلار سرمایه اولیه و با حضور ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی، همچنین پتروشیمی چرام با سرمایه گذاری بانک‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان کرد: در بویراحمد مخزن گازی مختاری کلنگ‌زنی می‌شود، کلنگ سد سقاوه هم در مارگون به زمین زده خواهد شد.
احمدزاده ادامه داد: در خلال برنامه‌های رئیس جمهور وزرا و اعضای دولت در شهرستان‌ها برخی پروژه‌های بزرگ مانند پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی چرام، سد سقاوه، گاز مختار و دیگر پروژه‌ها کلنگ زنی خواند شد.

آرزوی بر دل مانده + فیلم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های موضوع سفر به دو پروژه بسیار مهم استان که در این سفر در برنامه قرار ندارند به عنوان آرزو‌های بر دل مانده خود و تمام مردم استان اشاره کرد و توضیحاتی داد.

بروزرسانی.... 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار