مدیرکل کمیته امداد استان مازندران:
مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: کمیته امداد و آستان قدس باید اجلاس‌های منطقه‌ای در شرق، غرب و مرکز استان داشته باشند، تا با کمک هسته‌های مقاومت محله که در یک منطقه، دورِ هم جمع می‌شوند و هدایت شوراهای راهبری مراکز نیکوکاری هر منطقه، بتوانیم با ایجاد یک ارتباط تشکیلاتی و سازوکار درست در کل استان فعال باشیم.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ 11 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، در دیدار امام‌زاده مسئول کانون خدمت رضوی و هیأت همراه با مدیرکل کمیته امداد مازندران، میثم معافی آستان قدس را اعتباری معنوی و برکتی بزرگ همچون غدیر برای جامعه دانست و اظهار داشت: مردم امسال در عید غدیر با مقدسات خود سلفی گرفتند و همه مردم در این جنبش بزرگ اجتماعی که به نام امیرالمؤمنین شکل گرفت معجزه آفریدند.

 

کمیته امداد و آستان قدس باید اجلاس‌های منطقه‌ای در شرق، غرب و مرکز استان داشته باشند  

وی با تاکید بر بیانات رهبری پیرامون وحدت حول محور وطن گفت: وحدت حول محور امیرالمومنین علی(ع)، امام رضا(ع)، ایران و ... ظرفیت حداکثری بی‌نظیری برای ما ایجاد می‌کند و این تجمیع اراده ها، با جغرافیای اثر بالا تولید قدرت و ثروت برای ما خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و آستان قدس بیان داشت: باید در تمامی کارها فرمول تحول را هم در «رشد» و هم در «توسعه» فعال کنیم.

معافی بیان داشت: ویترین کار امداد مناطق محروم و دور دست‌ها است و طبق فرموده مقام معظم رهبری، از باب عدالت اجتماعی و فاصله گرفتن از تصدی گری نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، یکی از تجلیگاه‌های بیانات ایشان، می تواند همکاری کمیته امداد و آستان قدس به عنوان یک مجموعه مردمی باشد.

وی عنصر «ارتباط» را در تولید قدرت، مهم دانست و افزود: کمیته امداد و آستان قدس باید اجلاس‌های منطقه‌ای در شرق، غرب و مرکز استان داشته باشند، تا با کمک هسته‌های مقاومت محله که در یک منطقه، دورِ هم جمع می‌شوند و هدایت شوراهای راهبری مراکز نیکوکاری هر منطقه، بتوانیم با ایجاد یک ارتباط تشکیلاتی و سازوکار درست در کل استان فعال باشیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران، با اشاره به برش شهرستانی در تسهیلات اشتغال گفت: برای تقسیم عادلاته اعتبارات در توزیع سرمایه‌ها برش هر شهرستان از اعتبارات مشخص شده است.

معافی سه ماموریت بسیار مهم در کمیته امداد را «مسکن» ، «اشتغال» و «ازدواج» برشمرد و گفت: اهمیت مسکن و اشتغال برای رسیدن به ازدواج و تشکیل خانواده است، خانه می‌سازیم تا خانواده ساخته شود، زیرا در حوزه توانمندی که راهبرد ما در کمیته امداد است، خانواده نقشی اساسی دارد.

وی با تشکر از همه خَیِّرین و مردم نیکوکار استان بیان داشت: در غدیر امسال به برکت و اعتماد شبکه احسان و نیکوکاری مردمی اعلام کردیم، پشت نوبت جهیزیه نداریم و منتظر کارت دعوت ازدواج مددجویان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، احسان و نیکوکاری مردم را معجزه دانست و گفت: در سه پویش؛ «نذر قربانی» ، «به عشق علی» و «اطعام علوی» امسال بیش از صد درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار