مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گفت؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: در پرداخت تسهیلات ودیعه‌ی مسکن، «بانک کشاورزی» پیشگامِ دیگر بانکها است.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 19 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، «میثم معافی مدیرکل» ، «سیدموسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده» و «سید علی‌اصغر رضایی طالشی معاون اشتغال و خودکفایی» کمیته امداد مازندران ، با «هوشنگ حیدرنژادیان مدیریت شعب بانک کشاورزی استان» دیدار نمودند.

 

در پرداخت تسهیلات ودیعه‌ی مسکن، «بانک کشاورزی» پیشگامِ دیگر بانکها است  

در این دیدار، میثم معافی با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: نهضت عاشورا ابعاد معنوی و تربیتی دارد که بُعدِ تربیتیِ آن بسیار مهم است.

وی افزود: یکی از ابعاد معرفتی خط امام، مسئله‌ی محرومان است که از صدر اسلام تا کُنون، جزو ولی‌نعمتان ما هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، انقلاب ما انقلاب مستضعفین است، بیان داشت: ایران تنها کشوری است که مستضعفین آن، تولید قدرت و ثروت می‌کنند و در هر بخشی، مدافع نظام و کشور هستند.

معافی گفت: دولتِ انقلابی و مردمی، سیاست و اولویت خود را در جهت رفاه محرومان و اقشار ضعیف جامعه قرار داده است‌.

وی تاکید کرد: مسکن از دستورات اصلی دولت است و امروز ۸ هزار نفر فاقد مسکن داریم که ۵هزار نفر از آنان زنان سرپرست خانوار هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به تاکید قرآن به «مسارعه» و «مسابقه» در انجام کار خِیر اشاره کرد و گفت: مسئولین در جامعه باید با اولویت‌بندی مشکلات و شرایط محرومین در ارائه‌ی خدمات، با سرعت بالا عمل کنند.

معافی با تشکر از مجموعه‌ی بانک کشاورزی بیان داشت: در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، «بانک کشاورزی» پیشگام دیگر بانکها است و این اقدامات شما در توجه به محرومان در این بخش امیدبخش است.

وی به ایجاد فرصت شغلی ۸۵ درصدی بانک کشاورزی در سال گذشته در حوزه اشتغال و کمک به کمیته امداد اشاره کرد و گفت: اراده شما در کمک به محرومین و رفع نیازهای آنان اراده‌ای مقدس است و بانکها یکی از ارکان مهم شبکه‌ی خِیر و احسان در حوزه‌ی خدمات بانکی هستند.

معافی معجزه در شبکه‌ی خِیر و احسان و حضور خَیِّرین و مردم را بی‌نظیر دانست و گفت: ۳هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان گردش مالی و بودجه کلان ما در سال است که بخش قابل ملاحظه‌ای از آن کمک‌های مردمی است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۵۰۰ هزار نفر در شبکه‌ی خِیر و احسان استان فعال هستد و با قدرت و کمک مردم در کمیته امداد بن‌بستی نداریم.

در این دیدار هوشنگ حیدر‌نژادیان مدیریت شعب بانک کشاورزی مازندران آمادگی کامل خود را جهت همکاری با کمیته امداد اعلام نمود و اظهار داشت: از تمام اختیار خودمان در جهت خدمت و دفاع از محرومین استفاده خواهیم کرد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار