خطیب موقت نماز جمعه اصفهان از آموزش های مکتب کربلا و قیام امام حسین (ع) سخن گفت.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 28 July 2023

حجت‌الاسلام میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تاکید بر اینکه باید از امام حسین (ع) درس ایستادگی در مقابل ظالمان را آموخت، گفت: شهید سلیمانی و رزمندگان اسلام به تاسی از امام حسین (ع) به جنگ دشمنان رفتند.

وی ادامه داد: درسی که باید از امام حسین (ع) آموخت، این است که در کنار جهاد، نباید خدا را فراموش کرد؛ همان‌طوری که شب عاشورا، امام حسین (ع) به یارانش فرمود پیش از جهاد به راز و نیاز با پروردگار بپردازید.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی درباره علاقه دشمن برای کمرنگ شدن مراسم حسینی(ع) گفت: به کوری چشم دشمنانِ امام حسین (ع) که از حدود یک ماه پیش، تلاش‌های خود را برای تحریم محرم به کار گرفته بودند، امسال، عزاداری‌های امام حسین (ع) رکورد شکست و در باشکوه‌ترین حالتِ ممکن در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه باید تنها به خداوند امیدوار باشیم، چون او ولیِ انسان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه بود؛ چون یک روحانی بدون سلاح‌های پیشرفته مقابل استکبار جهانی ایستاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی با بیان اینکه امروز به نظر می‌رسد برخی ها قیامت را فراموش کرده‌اند، گفت: بسیاری از مشکلاتِ امروز این افراد به این دلیل است که نسبت به روز حسابرسی بی توجه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار