مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات گفت: عدم رعایت قوانین در حین استفاده از موتور صدمات جبران ناپذیر را به دنبال خواهد داشت و گاه منجر به اتفاقات ناگواری می شود که زندگی ما و خانواده را به ورطه نابودی می کشاند.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 04 August 2023

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت صبح امروز پنجشنبه ۱۲ مرداد در دومین جلسه آموزش و بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی که در سینما لبخند برگزارشد با اشاره به اینکه قوانین مدنی ۳ هزار سال قبل برای حفظ حقوق بشر وضع شده است و رعایت آن برای بقای انسان‌ها و بهبود کیفیت زندگی آنان ضروری است اظهار داشت: داشتن شهری ایده آل خواسته قلبی همه افراد است، اما توجه به این نکته ضروری است که شهر ایده آل را شهروندان ایده آل و قانونمدار می‌سازند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات افزود: برای اجرای قوانین از منابع ملی استفاده می‌شود و ما به عنوان یک شهروند اخلاق مدار ملزم هستیم که با احترام به قوانین و رعایت آن در حفظ ایمنی خود و دیگران و همچنین صیانت از منابع ملی کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه در کشور‌های توسعه یافته اصلاحات جامعه از بهبود رفتار‌های اجتماعی افراد شروع می‌شود تاکید کرد: هر شهروند باید ضامن اجرای قانون در جامعه باشد. چرا که هزینه اجرای قانون را شهروندان پرداخت می‌کنند و باید در حفظ آن بکوشند.

نظرپور تصریح کرد: اجرای طرح‌های مختلف از جمله اصلاح هندسی برخی میادین و تقاطع‌ها و خط کشی مسیر ویژه تردد موتورسواران در معابر کیش گام‌های اولیه در حل معضلات ناشی از تردد موتور‌های شارژی است و به طور قطع این طرح‌ها را می‌توان ارتقا داد. ما نیز از نظرات و پیشنهادات شهروندان در جهت بهبود این طرح‌ها استقبال میکنیم.

وی افزود: عدم رعایت قوانین در حین استفاده از موتور صدمات جبران ناپذیر را به دنبال خواهد داشت و گاه منجر به اتفاقات ناگواری می‌شود که زندگی ما و خانواده را به ورطه نابودی می‌کشاند.

نظرپور با ابراز تاسف از کاهش سن راکبان موتورشارژی در کیش گفت: فرزندان ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی والدین هستند پس با فراهم کردن موتور برای فرزندان نوجوان خود زندگی آنان را به خطر نیاندازیم.

وی تاکید کرد: با استفاده از کلاه ایمنی، آموزش صحیح قوانین و التزام به رعایت آن و مهم‌تر از همه رانندگی با سرعت مطمئنه حافظ سلامت خود و افراد جامعه باشیم.

سرهنگ توانگر رییس پلیس راهور و سروان شهیدی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش در زمینه توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، عدم حرکت در پیاده‌رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز و حمل بار غیر متعارف، عدم انجام حرکات نمایشی و مارپیچ، عدم حمل یدک با موتور شارژی و لزوم استفاده از کلاه ایمنی مواردی را همراه با نمایش فیلم‌های آموزشی بیان کردند.

بیان مطالبی در خصوص صدمات وارده به راکبان موتور‌ها در سوانح و نکات ایمنی از دیگر مواردی بود که توسط رییس اورژانس بیمارستان کیش در این جلسه عنوان شد.

لازم به ذکر است دوره‌های هفتگی آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی با حضور راکبان موتور‌های توقیفی، مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات، پلیس راهور و اورژانس بیمارستان کیش و با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی کیش از ۴ مرداد آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار