فرماندهی انتظامی استان سمنان از مرگ ۱۲۵ نفر در تصادفات جاده‌ای این استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 06 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از ایسنا، سردار جلیل موقوفه یی در جمع خبرنگاران، از کاهش تصادفات منجر به فوت در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف در استان از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت در استان بودیم.

کاهش ۱۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سمنان برای افزایش سطح همکاری دستگاه‌های مختلف در این بخش افزود: در ۴ ماه و ۱۳ روزی که از سال جدید گذشته، میزان تصادفات منجر به فوت در محور‌های استان ۱۲ درصد کاهش داشته است و این در حالی است که در این بازه زمانی با افزایش قابل توجه تردد‌ها در محور‌های استان روبرو بودیم.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۴۲ نفر فوتی در تصادفات استان ثبت شده اضافه کرد: این رقم با ۱۲ درصد کاهش امسال به ۱۲۵ نفر کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه معتقدیم مرگ یک نفر هم در تصادفات و سوانح جاده ای، آمار دلخراشی است تصریح کرد: پلیس استان کوشیده با افزایش حضور در محور‌ها به کاهش جرائم جاده‌ای کمک کند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان همچنین از برخورد با صاحبان سلاح‌های غیرمجاز در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حدود ۴.۵ ماه گذشته ۵۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان کشف شده است.

وی یادآوری کرد: با تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی استان تعداد سلاح‌های کشف شده در استان در سال جاری ۶۶ درصد رشد داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار