خبرنگاران لنده از پروژه تعطیل شده ی لنده-تشان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ 09 August 2023

به گزارش تابناک؛ همزمان با ایام پاسداشت روز خبرنگار، خبرنگاران لنده از پروژه ی مهم این شهرستان که مدتی است عملیات اجرایی آن تعطیل شده است بازدید داشتند.

بنابراین گزارش، خبرنگاران لنده در این روز هم پیمان شدند تا همچون ماه های گذشته تا حصول نتیجه (فعال سازی مجدد) حیاتی ترین پروژه ی عمرانی این شهرستان دست از مطالبه گری برندارند.

امروز و در اقدامی بوسیله ی بنرنوشته ای این پیام به مسئولین کشوری و استانی داده شد که فعال سازی مجدد این جاده مهمترین خواست مردم لنده است.

اتصال شهرستان لنده به این کریدور از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان است، همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان و در روزی که وزیر کشور مهمان لنده بود، این پروژه مهمترین مطالبه ی مردم ،مسولین و رسانه ها نیز بود .

لازم به توضیح است، علاوه بر لنده در صورت تحقق پروژه ارتباطی لنده به تشان، مسیر شهرستان بهمئی تا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز صد و...کیلومتر کوتاه تر میشود.

این پروژه با اخذ مجوز ماده 23 و درج در پیوست شماره یک قوانین بودجه کشور به عنوان طرح ملی در سال 1398 با حضور معاونت وزارت و شهرسازی وقت با تأمین اعتبار اولیه بالغ بر 47 میلیارد تومان آغاز شد، که به یکباره با توقف دور از انتظار همراه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار