با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار
معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار جهت ساماندهی و آماده کردن زیرساخت مجتمع شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه وارد مناطق مرزی شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 10 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علی محمد روستا به منظور بررسی و رفع مشکلات زیرساختی مجتمع شهدای استان در مرز جهت پذیرایی از زوار امام حسین (ع) از این مجتمع بازدید کرد.
روستا در این بازدید که از روز چهارشنبه به همراه مدیرعامل شرکت نفت گچساران، مدیر کل بحران استانداری، شهردار گچساران و عوامل اجرایی و پیمانکار مربوطه از سایت استان در نقطه صفر مرزی انجام شد، گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین و تردد زوار امام حسین (ع) از مرز شلمچه، لازم است که نهایت آمادگی برای خدمت دهی را داشته باشیم.
وی ادامه داد: در این بازدید مهمترین مشکلات سایت استان در مرز شلمچه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم و پیش بینی‌های مورد نیاز احصا و عملیاتی شد.
دکتر روستا گفت: مجوزات قانونی با پیگیری‌های استاندار محترم از منطقه آزاد اخذ و مصالح و تجهیزات مورد نیاز خرید، بارگیری و در محل سایت تخلیه گردیده است.
معاون امور عمرانی استاندار افزود: زمین مذکور یکسال پیش به استان تحویل داده شده که در یک ماه اخیر با پیگیری و عملیاتی کردن فرایند کار و بازدید‌های میدانی نسبت به برداشت عرصه مورد نظر اقدام و با پیش بینی طرح جامع سایت مذکور اقدام به لکه گذاری مستحدثات و تهیه نقشه‌ها و دفترچه‌های محاسبات سازه‌ای پرداخته شد.
روستا ادامه داد: در جلسه هماهنگی که در مرز تشکیل شد، تقسیم کار انجام و وظایف هر کدام از دستگاه‌ها مشخص و هر کدام ملزم به عملیاتی کردن آن هستند به عنوان نمونه شهردار گچساران به عنوان نماینده فنی جهت ارایه گزارشات روند اجرای کار و نظارت بر حسن انجام کار تعیین و مقرر گردید ناظر مقیم در سایت مستقر نمایند.
روستا در پایان گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته و تقسیم کار انتظار می‌رود که امسال کیفیت و کمیت استقبال از زایرین در سایت استان ارتقا و زوار امام حسین با طیب خاطر از امکانات موجود بهره ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار