بوشهر- سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات‌های گذشته پنج درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 10 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، خلیل رضایی صبح پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار داشت: مهمترین رخداد سیاسی کشور انتخابات است.

وی اضافه کرد: انتخابات مظهر اقتدار نظام و رزمایش و همایش ملی و موجب بازدارندگی نظام در مقابل دشمن می‌شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر افزود: هر چه قدر میزان مشارکت مردم افزایش یابد موجب یاس و ناامیدی دشمنان و امیدواری نیرو‌های دلسوز انقلاب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان تقویت شود، گفت: در طول ۱۱ دوره انتخابات مجلس مشارکت مردم استان از میانگین کشوری پنج درصد بالاتر بوده است.

رضایی با تاکید بر اینکه زمینه انتخابات پرشور و باشکوه مردم فراهم شود؛ گفت: از بین چهار راهبردی که مقام معظم رهبری فرمودند مهمترین اصل مشارکت است.

وی بیان کرد: در انتخابات‌های مجلس در سطح استان میزان مشارکت مردم بالاتر از میانگین کشوری بوده است و در این بین حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان رتبه اول به خود اختصاص داده است.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر با تاکید بر اینکه انتخابات گذشته آسیب شناسی شود گفت: بر اساس قانون عوامل اجرایی باید از یک ماه قبل مشخص شده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار