بیرجند_ فرماندار بیرجند گفت: نفوذ قرآن در ایران سبب شده تا در کانون توجهات دنیا قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 10 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از مهر، علی فاضلی فرد شب چهارشنبه در همایش لبیک یا قرآن و آئین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران، سنگرداران عرصه جهاد تبیین و روایتگری در تاریخ و مجاهدان صف اول جبهه تبیین هستند.

فرماندار بیرجند با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بیرجند تصریح کرد: از این فرصت‌های خوب بدست آمده باید بهترین استفاده را کرده تا فرهنگ قرآن در جامعه ترویج یابد و گره‌گشای زندگی افراد شود.

فاضلی فرد تصریح کرد: دوری از قرآن این کتاب آسمانی که منشأ هدایت انسان بوده خود مشکلات اجتماعی و فردی را برای زندگی بشر ایجاد کرده است.

وی افزود: روزی در این مملکت قرآن کریم مهجور بود و امروز به برکت جمهوری اسلامی میلیون‌ها حافظ و مفسر قرآن کریم داریم و در مهدکودک‌ها نیز قرآن آموزش داده می‌شود.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه تنها در قرآن این معجزه الهی تحریفی تاکنون به وجود نیامده است، اضافه کرد: این وعده خداوند بوده که قرآن را حفظ خواهد کرد و خوشبختانه این نور هدایت الهی بر سینه مؤمنان تابیده و سبب هدایت‌گری شده است.

فاضلی فرد بیان داشت: اگر امروز اهانتی به ساحت مقدس قرآن کریم می‌کنند تا نور آن خاموش شود بدانند که این اقدامات باعث گسترش بیش از پیش نور و فرهنگ قرآن کریم در سطح جهان خواهد شد و این نسخه تحریف نشدنی برای بشر همواره هدایت گر و نجات بخش است.

وی یادآور شد: امیدواریم این مسابقات زمینه ساز بروز و ظهور قاریان و حافظان بسیاری باشد که برای استان و کشور ما افتخارآفرینی کنند.

فرماندار بیرجند قرآن را کتاب وحدت دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران کانون توجه در دنیا بوده به سبب نفوذ قرآن کریم است.

برچسب ها: خراسان جنوبی ، قرآن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار