نشست مشترک شهردار و شورای شهر لنده با رسانه ها؛
امروز رسالت اصلی ما در شهرداری و شورای شهر خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در همه حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و توسعه زیباسازی و شهرسازی است.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 13 August 2023

به گزارش تابناک رنجبر شهردار لنده با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران گفت: رسانه و خبرنگاران، زبان گویایی جامعه هستند که این رسالت را به‌درستی با جامعه ابلاغ می‌کنند. وی افزود: از زحمات ارزشمند رؤسای سابق و جدید شورای شهرلنده به‌واسطه خدمات ارزشمندشان تشکر میکنم.

شهردار لنده گفت: امروز رسالت اصلی ما در شهرداری و شورای شهر خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در همه حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و توسعه زیباسازی و شهرسازی است.

وی افزود: رسالت خبر بر دوش انسانی‌های تیزبین، متعهد و متخصص است و این قلم خبرنگار است که متعهدانه در مسیر خدمت به آحاد مختلف جامعه است.

شهردار لنده با اشاره به تلاش برای جذب اعتبارات لازم و تجهیزات مورد نیاز از دیدار با مقامات کشوری خبر داد و گفت؛ دو دستگاه خورود سنگین به ناوگان شهرداری اضافه گردید.

وی اظهارداشت؛ در سال گذشته تلاش داشتیم سیمای ورودی شهر را ساماندهی کنیم که کارهایی خوبی شد و تلاش کردیم زیر ساخت شهرک سرآسیاب و بهاران توسعه یابد و کارهای خوبی انجام گرفت که مردم می بینند.

رنجبر بیان داشت؛ ساماندهی شهرک شهید رجائی خصوصا خیابان اصلی با پرتگاه های خطر ناک دغدغه ی مردم این منطقه بود که ورود شد و کار اجرایی در این منطقه در حال انجام است.

شهردار لنده گفت؛ از اولویت هایمان رفع مشکلات زیر ساختی در معابر شهرک شهید رجائی است که بزودی به این منطقه خواهیم رفت.

فیلم 

در ادامه نیز کورش محمدی عضو شورای شهرلنده گفت: خبرنگاران در حقیقت پیام‌آوران صلح و نیکی و امید آفرینی در جامعه هستند.

وی افزود: در کنار همه خوبی‌های حرفه خبرنگاری کمتر به مباحث و مشکلات خبرنگاران توجه شده است که چالش‌ها و مشکلات حوزه خبرنگاری هرگز موردتوجه واقع نشده است.

محمدی افزود: قلم دارای قداست است و بهترین پاسدار این قلم خبرنگاران هستند و انتظار داریم که صدای رسای مردم باشند و در انعکاس خبرهای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند.

عضو شورای شهرلنده گفت: خبرنگار مردم باشید تا خبرنگار مسئولان، چرا که این مهم باعث تقویت و اعتماد عمومی شما در بین آحاد جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قلم شما خبرنگاران وزین است و همین قلم نماد تفکر و اندیشه روشن شما است و باید در این حوزه کاملاً مراقبت و محافظت نمایند.

عضو شورای شهرلنده گفت: باید مراقب باشید که قلمتان فدای خروس‌قندی نشود و باید طلا بگیرد و طلا بدهید؛ یعنی کلامتان آغشته با اعتماد مردمی باشد.

وی افزود: توصیه من به خبرنگاران بیشتر توجه به مطالبات مردمی است چرا که این مطالبات مردمی است که می‌تواند باعث اعتماد عمومی شود.

محمدی گفت: بیش از ۷۰ دیدار با مسئولان استانی و ملی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، مخابرات، وزارت کشور، سایر نهادها و سازمان‌های کشوری دیدار رسمی با محوریت رفع مشکلات برق با احداث ایستگاه دژکوه، رفع مشکل آب شرب شهر لنده از طریق انتقال آب موگرمون، پیگیری محور مهم لنده تشان و تلاش برای شروع مجدد عملیات اجرایی این پروژه، استقلال ادارات و....انجام گرفت.

وی افزود: موضوع جاده ارتباطی لنده به تشان یک جاده ملی نیست، بلکه یک جاده بین‌المللی است و در دیدار با آقای رحمانی معاونت شهر و روستای سازمان برنامه‌وبودجه کشور داشتیم که ماده ۲۳ دارد و تأمین اعتبار برای ۵ سال شده است که این مهم باید به اطلاع مردم برسد که این راه باید اجرایی شود تا در مسیر توسعه ملی قرار بگیریم.

محمدی گفت: حرکت توسعه راه‌های استان متأسفانه از لاک‌پشتی به حلزونی ارتقا یافته است و جاده لنده به تشان چه ماده ۲۳ داشته باشد و چه نداشته باشد باید برای خروج از بن‌بست اجرایی شود و این مطالبه اوایل بزرگ بهمئی و طیبی است.

وی افزود: هرکسی که قصد دارد لنده را قربانی منافع شخصی و سیاسی خود کند اسناد و مدارک مربوط به دخالت و نقش وی در این پروژه ملی قطعاً رسانه‌ای خواهد شد.

در ادامه نیز علیرضا فاضلی رئیس شورای اسلامی شهرلنده گفت: خبرنگاران در همه صحنه‌ها حضوری فعال دارند و این حضور و دائمی بودن در همه مکان‌ها و زمان‌ها نشان از صلابت و قدرت نفوذ کلان و حضورشان برای تعالی اطلاع‌رسانی است.

وی افزود: تیزبینی و درست خبر زدن در حوزه رسانه می‌تواند سکوی‌پرتاب موفقیت آنها باشد و باید صدا و فریادرس محرمان باشند.

فاضلی گفت: افتخار ما این است که نشست هیئت‌ رئیسه شورای شهر هم‌زمانی دارد با روز خبرنگار و این مهم را به فال نیک می‌گیریم.

وی اظهارکرد: بهترین مسئولان برای خبرنگاران خود مردم هستند چرا که با خدمت‌رسانی به مردم و با آگاهی‌بخشی به مردم خدمات شوراها و شهرداری را به مردم به‌درستی منتقل می‌کنند.

رئیس شورای شهرلنده گفت: اگر خدمتی در حوزه شهر و شهرستان صورت می‌گیرد قطعاً ماحصل زحمات ارزشمند و تلاش‌های همه افراد و مسئولانی است که درگذشته و هم اکنون در حوزه‌های مختلف به‌خصوص شورای شهر پیگیر مشکلات مردم بودند.

و در پایان خطاب به همه فعالین سیاسی گفت؛ به عنوان نمایندگان مردم شریف لنده از همه کسانی که برای فعال شدن پروژه ی مهم لنده تشان تلاش می‌کنند تشکر میکنیم و از کسانی که بر این نظرند که این پروژه مجوزات لازم را  ندارد می‌خواهیم آنها به کمک لنده بیایند و تلاش کننند اگر مشکلی سر راه است رفع شود. 

در ادامه نیز از تلاش‌های یک‌ساله خبرنگاران شهرستان لنده تجلیل شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار