نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آزادگان سندی بر حقانیت انقلاب و نظام هستند.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 16 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبیو به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در گردهمایی آزادگان استان با اشاره به اینکه روح انسان به گونه‌ای خلق شده که حق‌طلب است، اظهار کرد: روح انسان خواهان آزادی و پیمودن مسیر حق بوده، اما جسم، انسان را درگیر مادیات کرده و او را از سیروسلوک معنوی و معرفت دور می‌سازد که برای رهایی این امر باید جسم محدود شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آزادگان مسیر حق را برگزیده و رفته‌اند و در برابر دشمنان خدا ایستادند و به معنای واقعی آزاده هستند، یادآور شد: آزادگان روح سرافرازی دارند و برای رسیدن به اهدافشان سختی‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند.

عبادی با بیان اینکه آزادگان سندی بر حقانیت انقلاب و نظام هستند، افزود: همواره مجاهده بین نفس و روح وجود دارد و برای حفظ قداست و بالارفتن از درجات مجادله با نفس همواره لازم است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: آتش زدن قرآن و اهانت به آن توسط دشمن در واقع بیانگر تثبیت این معجزه الهی به صورت عملی بوده و حقانیت کامل آن است.

عبادی با بیان اینکه دشمن همواره قرآن را مانعی برای استعمارگری خود می‌داند، افزود: از گذشته تا به امروز دشمن قصد داشته تا در بین کشور‌های مسلمان جدایی بیندازد و با ایجاد تفرقه در بین مسلمین بر آن‌ها حکومت کند.

وی ادامه داد: دشمن قرآن را مانع بزرگی بر سر راه رسیدن به اهداف شوم خود می‌بیند بنابراین به هر طریقی برای ضربه زدن به آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بدترین نوع استبداد را استبداد لیبرالی دانست و یادآور شد: هر چند استعمارگران به دنبال سلطه بر دنیا هستند، ولی انقلاب اسلامی به پشتوانه قرآن در مقابلشان ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار