معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: یک هزار و ۱۲۳ پروژه طی هفته دولت از بخش دولتی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و بخش خصوصی تامین‌اعتبار، افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ 23 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و  به نقل از خبرگزاری فارس، سید مصطفی آیت‌اللهی‌موسوی صبح امروز چهارشنبه یکم شهریورماه در حاشیه نشست خبری محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به‌مناسبت هفته دولت اظهار کرد: یک هزار و ۱۲۳ پروژه با ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت از بخش دولتی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و بخش خصوصی تامین‌اعتبار، افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان داشت: ۵۲۲ پروژه دستگاه‌های دولتی با ۳ هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و شروع عملیات ۱۸۴ پروژه با بیش از ۵ هزار میلیارد تومان انجام می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان اضافه کرد: شهرداری‌های استان کرمان ۹۵ پروژه با ۲۵۸ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌کنند و شروع عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با ۶۱ میلیارد تومان اعتبار را هم دارند.

آیت‌اللهی‌موسوی ادامه داد: دهیاری‌های استان کرمان نیز در هفته دولت ۱۲۱ پروژه را با ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌کنند و عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره صحبت‌های عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی استان کرمان در مورد عدم همکاری معادن برای تامین هزینه‌های ۵۰ دستگاه اتوبوس ترکیه‌ای بیان داشت: این صحبت‌ها کامل نبوده است و معادن در این زمینه نقشی نداشتند بلکه ما به‌علت اینکه زائران استان کرمان از مرز شلمچه و چزابه به‌عراق می‌روند نمی‌توانیم فعلا از این اتوبوس‌ها بهره ببریم و صنایع کرمان هم بخشی از ناوگان حمل و نقل خود را برای کمک به ستاد اربعین قرار داده‌اند.

برچسب ها: کرمان ، هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار