سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با حدود یک میلیون متر مربع مساحت را در سطح کشور در دستور کار دارد.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 24 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، عارف نوروزی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان و در جمع خبرنگاران از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با حدود یک میلیون متر مربع مساحت را در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: واگذاری این واحد‌ها تا پایان دولت سیزدهم متناسب با ظرفیت‌های اجرایی ستاد انجام خواهد شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه طبق تفاهم با وزارت راه و شهرسازی، میزان ساخت واحد‌های مسکونی توسط ستاد افزایش خواهد یافت، افزود: زمین لازم برای ساخت مسکن در برخی موارد توسط ستاد و در برخی عرصه‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال‌های گذشته یک مجموعه ماموریت محور بود، به این معنا که هر کجا در کشور گره و مشکلی به وجود می‌آمد، به عنوان بازوی توانمند نظام و دولت وارد عمل می‌شد، تصریح کرد: در این راستا ستاد با کمک گرفتن از ظرفیت نخبگان و متخصصان برای حل بحران کمک می‌کرد.

نوروزی با اشاره به تلاش ستاد در راستای عمل به شعار سال افزود: یکی از رویکرد‌های اصلی ستاد اجرایی فرمان امام، حرکت در مسیر شعار سال است و همه ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای توسعه و پیشرفت کشور به کار خواهد گرفت.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به پروژه‌های افتتاح شده در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا امروز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ۳۹۲ واحد را با ۵۵ هزار متر مربع مساحت به متقاضیان تحویل داده است.

گفتنی است، امروز ۳ هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در قالب مسکن حمایتی، بازآفرینی، خودمالکی، گروه ساخت روستایی و جوانی جمعیت با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار