رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ پروژه مهم بخش کشاورزی خبر داد و گفت: از این میزان هفت طرح کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح و تحویل مردم و کشاورزان داده می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 27 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی معتمدی‌پور در حاشیه بازدید از طرح آبیاری تحت فشار باغات کاکان اظهار کرد: بیشترین طرح‌های افتتاحی در هفته دولت مربوط به بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی است به طوری که در این بخش ۲۲ طرح به طور کامل افتتاح و کلنگ سه طرح دیگر به زمین زده می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه مدیریتی این سازمان روی افتتاح طرح‌های نیمه‌تمام و بر زمین مانده است، تصریح کرد: ترکیب ۴۵ طرح افتتاحی و هفت طرح کلنگ‌زنی نمایانگر چنین رویکردی در مدیریت بخش کشاورزی است البته بخش زیادی از طرح‌های افتتاحی نیز طرح‌هایی هستند که در همین دولت کلنگ‌خوردند و در این هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.
معتمدی‌پور افزود: در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز ۹ طرح مهم داریم که همگی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
وی تعداد طرح‌های افتتاحی بخش دام و طیور را هشت مورد خواند و گفت: در بخش بهبود تولیدات گیاهی نیز هست طرح مهم داریم که چهار طرح افتتاح و چهار طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از افتتاح عملیات زیرساخت‌های دو شهرک گلخانه‌ای در هفته دولت خبر داد.
وی گفت: اشتغال‌زایی ناشی از اجرای این طرح‌ها ۸۷۸ نفر است که ۷۸۳ نفر آن در طرح‌های افتتاحی هفته دولت صاحب شغل و کسب و کار می‌شوند.
معتمدی‌پور همچنین اعتبارات این طرح‌ها را ۵۰۴۵۶۴۰ میلیون ریال اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار