مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تعداد ۱۶ موکب پیروان شهدا در سطح نقاط مختلف این استان به صورت خودجوش توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برپا شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 27 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی در دیدار با امید چوپان کاره دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه تدابیر ویژه ای توسط بنیاد شهید استان در شهر مهران اندیشیده شده است، اظهار کرد: پنج زائرسرا در شهرستان مهران جهت اسکان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تشکیل شده است، گفت: به استان های مرزی توصیه شده است خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت خاص انجام گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه مرز مهران پر ترددترین مرز کشور در این ایام است، افزود: از تمامی بنیادهای کشور تقاضا داریم بسته های فرهنگی خود را برای توزیع در بین زائران اباعبدالله ( ع ) به استان ایلام ارسال کنند.

چوپان کاره در این سفر از موکب های ایوان غرب، چوار و مهران بازدید نمود و خدمات ارائه شده در این موکب ها را مطلوب ارزیابی کرد.

۶۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران انجام می شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار