در آخرین روز از هفته دولت۶۰ طرح عمرانی، بهداشتی، اقتصادی و فرهنگی با ۸۲۰ میلیارد ریال در شهرستان فراهان بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 30 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در جمع مردم تلخاب در شهرستان فراهان افزود: در حوزه سلامت ۱۶۸ طرح در حوزه بهداشتی و درمانی در استان درحال ساخت است.
وی بیان کرد: سال گذشته ۳۴۰۰ میلیارد تومان در استان هزینه شد به همین میزان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استان هزینه کردند.
استاندار مرکزی گفت: در استان موانع و گروه‌هایی وجود دارد که عمر آن به بیش از ۸۰ سال است اما برای رفع آن گام‌های متعددی برداشته می‌شود.

استاندار مرکزی همچنین در دیدار با خانواده شهید علی بیژنی زیبا گفت: امنیتی که در کشور وجود دارد با خون پاک هزاران شهید در طول ۴۰ سال اخیر به دست آمده است.
مخلص‌الائمه افزود: نظام جمهوری اسلامی اسلامی هر روز درحال تقدیم شهیدان در جبهه‌های مختلف ائم از امنیتی، نظامی و سلامت است.
وی بیان کرد: مجموعه فراجا هر روز با دادن شهیدان گرانقدر، ثابت کردند، عزم جدی برای برقراری امنیت جامعه دارند.
استاندار مرکزی گفت: امید است ریشه شرارت تروریست در منطقه خشکانده شود و ملت عزیز ایران بیش از این شاهد پرپر شدن عزیزانش نباشد.

روکش آسفالت جاده مجدآباد واشقان به طول هفت کیلومتر با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار، ساخت راه روستایی بعد از ۱۰ سال در جاده زرنگ به سقرجوقک به طول پنج کیلومتر با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار، پروژه‌های حوزه سلامت (خانه بهداشت، شبکه و مرکز بهداشت، زیست پزشک ، خدمات جامع سلامت و اورژانس)، آماده سازی ناحیه صنعتی خنجین به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال، هفت طرح توزیع برق با ۴۶ میلیارد ریال اعتبار و پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرین در شهر تلخاب از جمله طرح‌هایی بود که افتتاح و بهره‌برداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار